Αυλαία έριξε η 33η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο από την 1η έως και 4 Νοεμβρίου 2023 αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις. Fashion designers, celebrities, top models, δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο κι εκλεκτοί προσκεκλημένοι παρευρέθηκαν στην μεγαλύτερη γιορτή της μόδας!

Πιο συγκεκριμένα, η 33η Εβδομάδα Μόδας ξεκίνησε την Τετάρτη 1/11 με τρία μοναδικά fashion shows, του οίκου  μόδας NikosTakis με την haute couture συλλογή “Illusions” γιορτάζοντας με αυτό τον τρόπο τα 60 χρόνια δημιουργίας του οίκου. To επετειακό catwalk προλόγισε ο κύριος Αλέξης Κωστάλας ενώ συγκινητική ήταν και η παρουσία του σχεδιαστή Τάκη στο show.  Highlight της επίδειξης ήταν το δημοφιλές genderless μοντέλο και social media influencer με 12 εκατομμύρια followers, Elton Illirjani που περπάτησε στο catwalk του Nikos-Takis.

Η  Irene Angelopoulos πήρε την σκυτάλη με την συλλογή  “Sin of the female gender” κι ένα εντυπωσιακό catwalk και η πρώτη μέρα έκλεισε με τον οίκο μόδας Kathy Heyndels και τον Marios Togos με την συλλογή “Night Drops  και με moto “do it for the nights you only had yourself”. Highlight της μέρας ήταν το δημοφιλές genderless μοντέλο και social media influencer με 12 εκατομμύρια followers, Elton Illirjani που περπάτησε στο catwalk του Nikos-Takis.

Η δεύτερη μέρα της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας,  στις 2/11 ήταν αφιερωμένη στους νέους σχεδιαστές και στα “New Designers Awards by HUAWEI WATCH GT4”. Οι πρωτοεμφανιζόμενοι σχεδιαστές μόδας παρουσίασαν τις δημιουργίες τους στη κριτική επιτροπή, διεκδικώντας τα βραβεία Best New Designer, Best Trendsetter και Best Catwalk. Επίσης, αυτή τη σεζόν ανακοινώθηκε κι άλλο ένα βραβείο έκπληξη το Best Fashion Tech Wearable,  εμπνευσμένο από τον χορηγό των New Designers Awards, την εταιρεία Huawei και το νέο της smartwatch HUAWEI WATCH GT4.

Τη διοργάνωση τίμησαν με τη παρουσία τους και τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή ο Λάκης Γαβαλάς με την πολυετή εμπειρία του στο χώρο της μόδας και ως συνιδιοκτήτης Temeno, η Fashion Editor των Αττικών Εκδόσεων (Madame Figaro, Harpers Bazaar) Κατερίνα Πιπέρη, η Fashion Editor  του περιοδικού L’Officiel Italia η Giorgia Cantarini, η σχεδιάστρια μόδας, καθηγήτρια και ιδιοκτήτρια του  Athens Fashion Club η Μαρία Βυτινίδου και o Sales Manager της Huawei, Γιώργος Ζάρκας. Παρουσιάστρια της τελετής απονομής βραβείων ήταν μια από τις ιέρειες της μόδας και της ομορφιάς, η Τζίνα Αλιμόνου ενώ επίσης, τον λόγο πήρε και  η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Athens Fashion Week, Τόνια Φουσεκη.

Πριν την απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε ένα special runway με looks από τους έντεκα διαγωνιζόμενους με μια δημιουργία από τον καθένα εμπνευσμένη από το smartwatch HUAWEI WATCH GT4.

Νικητές των New Designers Awards by HUAWEI WATCH GT4 αναδείχθηκαν οι:

Best New Designer: Το fashion brand  Triamia

Best Trendsetter: Ο νέος σχεδιαστής μόδας Ιωάννης Κουλούρης

Best Catwalk: Το fashion brand Galactik Geisha

Best Fashion Tech Wearable: Το HUAWEI WATCH GT4, για τον Fashion Forward συνδυασμό του στυλ και της τεχνολογίας! Το βραβείο το παρέλαβε ο κος Πέτρος Δρακόπουλος, Marketing Director της εταιρείας Huawei.

Νωρίτερα την ίδια μέρα, oι σπουδαστές της σχολής RK FASHION SCHOOL παρουσίασαν τις μοναδικές δημιουργίες τους στην εβδομάδα μόδας της Αθήνας.

Την τρίτη μέρα της 33ης Athens Fashion Week, την Παρασκευή 3/11 πραγματοποιήθηκαν τέσσερα ξεχωριστά fashion shows, της Suzana Peric από την Σερβία της οποίας την επίδειξη άνοιξη η Άννα Πρέλεβιτς με την συλλογή “Glam Galaxy”,  του fashion brand Xana με την καλοκαιρινή συλλογή “Intriguing Simplicity”, της σχεδιάστριας μόδας Afroditi Hera με τη prêt-à-porter συλλογή “Culture Fusion” και τα χαρακτηριστικά φορέματα και καφτάνια της  και τέλος του σχεδιαστή  μόδας Konstantinos Tsigaros με την συλλογή  “k7 konstantinos tsigaros” και με guest το δημοφιλές genderless μοντέλο και social media influencer, Elton Illirjani.

Η τέταρτη μέρα της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας, το Σάββατο 4/11 ξεκίνησε με τις δημιουργίες του Vassilis Zoulias και με την prêt-à- porter συλλογή s/s ‘24 “Birkin”, ενώ ο Περικλής Κονδυλάτος έκανε για μια ακόμη φορά μια ισχυρή δήλωση με φύλλα ελιάς, στάχυα και καρπούς να κυριαρχούν σε όλες τις εμφανίσεις . Το fashion show πραγματοποιήθηκε  στο επιβλητικό Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος  όπου τα πανοραμικά σκαλιά του φάρου μετατράπηκαν σε μια τεράστια εντυπωσιακή πασαρέλα με θέα την Αθήνα.

Οι  επιδείξεις μόδας συνεχίστηκαν στο Ζάππειο Μέγαρο με το fashion brand luxury κοσμημάτων Bold by Angelique όπου παρουσίασε  τη συλλογή “Jewlery. A work of art in progress” όπου στο catwalk περπάτησε το δημοφιλές genderless μοντέλο και social media influencer, Elton Illirjani.

Ακολούθησε η σχεδιάστρια μόδας Olga Karaververis με την αβάν-γκαρντ συλλογή “Renaissance” και αυλαία έριξε το εντυπωσιακό fashion show Temenos by Lakis Gavalas- Ξιφασκία. Highlight του show οι έξι αθλητές ξιφασκίας που έδεναν απόλυτα με το concept της συλλογής και παρέμειναν στην πασαρέλα καθόλη τη διάρκεια του show καθώς και το βιολοντσέλο που συνόδευε μουσικά τα μοντέλα της επίδειξης.

Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το LOfficiel Arabia, το Elle Serbia,  από την Ιταλία το LOfficiel ,  το Pitty Magazine και το Office Magazine, το Sigma Cyprus κ.α.

 

Η COSMOTE TV έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική τηλεοπτική προβολή της εβδομάδας μόδας και θα παρουσιάσει ένα μοναδικό τηλεοπτικό show με παρουσιάστρια την ταλαντόυχα Άννα Πρέλεβιτς σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί!

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης,  οι παρευρισκόμενοι  είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα εντυπωσιακά showrooms των εταιρειών:  iPerfumes και να δοκιμάσουν αρώματα με ασύγκριτη ποιότητα και διάρκεια,  Pavone Rossa και να ανακαλύψουν τα μοναδικά χειροποίητα ξύλινα γυαλιά ηλίου και οράσεως και το showroom του Brag Fashion με τις ιδιαίτερες χειροποίητες τσάντες.

Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και της βιωσιμότητας, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού, περιβαλλοντικού οργανισμού WWF όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για αναδάσωση και δενδροφύτευση σε πληγείσες περιοχές της Ελλάδας.

Χορηγοί της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:

To SYOSS, μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες περιποίησης, βαφών & styling μαλλιών ήταν ο επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week. Κάθε μέρα.

Με το δυναμικό tagline “Rethink Fashion”, το Persil, ως επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week, επιδιώκει να υπογραμμίσει τη σημασία της βιώσιμης μόδας και την ανάγκη για μια πιο υπεύθυνη κατανάλωση.

Η Colgate που φοράει το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετείχε ως Gold Sponsor στο Athens Fashion Week. Οι παρυρισκόμενοι «γνώρισαν» την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra που χαρίζει λευκότερα δόντια σε μόλις 3 ημέρες χάρη στη μοναδική της και κλινικά αποδεδειγμένη τεχνολογία λεύκανσης. 

Το HUAWEI WATCH GT4 ήταν ο χορηγός – τωνNew Designers Awards”Το HUAWEI WATCH GT4, χτίζοντας στην 10ετή εμπειρία της Huawei στον τομέα των smartwatches, κάνει ένα τολμηρό “Fashion Forward” βήμα από τα κλασικά σχέδια της σειράς GT, εισάγοντας νέα σχεδιαστικά στοιχεία, διατηρώντας, όμως, τη σύγχρονη γεωμετρική αισθητική των προκατόχων του. Το νέο smartwatch της Huawei συνδυάζει το στυλ με τις τεχνολογικές καινοτομίες και λειτουργίες ευεξίας και φυσικής κατάστασης.

Επιπλέον, η ΔΕΠΑ και το FISIKON (το οικολογικό και οικονομικό καύσιμό στην κίνηση των οχημάτων) υποστήριξαν τη νεανική επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα και τη ενίσχυση της εξωστρέφεια, με την ανάδειξη παραδειγμάτων αριστείας. Στόχος είναι η ενίσχυση των νέων ανθρώπων αλλά και των creative industries.

Fashion Design Project by Starbucks. Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους στην Ελλάδα, οι φίλοι του καφέ αγκάλιασαν τα Starbucks, επιλέγοντας τον χώρο των καταστημάτων όχι μόνο ως το χώρο στον οποίο απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ, αλλά και ως το δικό του στέκι. Αυτή τη σεζόν η αγαπημένη εταιρεία καφέ ήταν χορηγός μετονομασίας του Fashion Design Project καλώντας όλους όσους αγαπούν την μόδα  να σχεδιάσουν ένα ρούχο που να εκφράζει το στυλ και τη προσωπικότητα τους χρησιμοποιώντας τα 3 χρώματα των Starbucks (βαθύ κόκκινο, φούξια και πράσινο).

H εταιρεία Demak up γιορτάζει τα 45 χρόνια της με την επετειακή συσκευασία DEMAK’ UP EXPERT οβάλ δίσκοι βαμβακιού η οποία κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό και κάνει την φροντίδα της επιδερμίδας δική σας γιορτή!

Τα Hondos Center  όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brand ήταν χορηγός της διοργάνωσης με ένα εντυπωσιακό περίπτερο γεμάτο εκπλήξεις!

Στην Εβδομάδα Μόδας γνωρίσαμε καλυτέρα την Version, την κορυφαία εταιρεία αντιγηραντικής περιποίησης δέρματος με παράδοση 30+ ετών στον χώρο των δερμοκαλλυντικών.

Χορηγοί σίτισης της 33ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας ήταν η αγαπημένη εταιρεία Starbucks και η εταιρεία my nutri που δημιουργήθηκε για να βάλει την υγιεινή διατροφή και την κίνηση στην καθημερινότητα του Έλληνα, με στόχο μία καλύτερη ζωή.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης ήταν το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.

Επίσημοι συνεργάτες ήταν  η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελήθηκε το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Επίσημοι υποστηρικτές είναι:

Η εταιρεία Dress Code, το Δειπνολόγων Catering, Minoan Water και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.

 

Τα τεχνητά δάκρυα Artelac, της κορυφαίας εταιρίας στην Οφθαλμολογία, Bausch & Lomb, ήταν χορηγός στο Fashion Show του Vassilis Zoulias. Τα Artelac είναι από τα πιο πλούσια και εξελιγμένα δάκρυα για την ανακούφιση των ματιών.

Χορηγοί του fashion show του Vassilis Zoulias ήταν επίσης,  η Green Cola το μοναδικό ρόφημα που συνδυάζει την υπέροχη γεύση και την απόλαυση της cola με φυσικά συστατικά καθώς επίσης και τα ξύλινα γυαλιά ηλίου  της εταιρείας Pavone Rossa που ολοκλήρωναν τα looks των μοντέλων.

 

Υπό την αιγίδα και την ευγενική υποστήριξη των: Περιφέρεια Αττικής, Enterprise Greece,

Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ).

Τέλος, την 33η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ). 

Χορηγοί επικοινωνίας:

COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, DOWNTOWN, HELLO, DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR.

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας…!

Τα νέα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.athensfashionweek.gr  και τις επίσημες σελίδες της στα social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/athensfashionweekofficial

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας και την Αλίκη Μαρινάκη  210-9211013

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version