Το επόμενο βήμα της Swarovski προς την Βιωσιμότητα

Μετά από έναν χρόνο σημαντικών αλλαγών για το brand, η Swarovski ανακοινώνει μια λεπτομερή στρατηγική βιωσιμότητας με επίκεντρο τον ανθρώπο και τον πλανήτη. Με τη φράση που ζητά από όλους να «εκτοξεύσουν τα όνειρά τους», η Swarovski στηρίζει την εξερεύνηση και τελικά, την ανακάλυψη των αξιών που διατηρεί το brand από το 1895.

Ο κόσμος της Swarovski, μέσα από το Wonderlab, βρίσκεται στο κέντρο της ιδέας αυτής και με συνεχή εξέλιξη, υπό το πρίσμα της βιωσιμότητας, επιδιώκει μια νέα πιο ουσιαστική επιρροή. Τα σχέδια που ανακοινώθηκαν τον Απρίλιο του 2021, διαμορφώνονται τώρα με την έκδοση της πρώτης ετήσιας Έκθεσης Βιωσιμότητας της Swarovski. Η Έκθεση συνοψίζει τις προσπάθειες που έγιναν το 2019 και το 2020, καθώς επίσης, εξετάζει και τους τομείς που θα εστιάσουν στο μέλλον και θέτει συγκεκριμένους στόχους που η εταιρεία επιθυμεί να επιτύχει σε όλη την αλυσίδα αξιών της.

ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

Από την πρώτη υδροκίνητη μηχανή κοπής κρυστάλλων, που δημιουργήθηκε το 1895, μέχρι τις φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες και τις κοινοτικές συνεργασίες στην έδρα της, την Αυστρία, η Swarovski είναι ένα brand άρρηκτα συνδεδεμένο με τη βιώσιμη πρακτική, που φροντίζει και τιμά το περιβάλλον και τους ανθρώπους της.

Σήμερα, σε έναν κόσμο που αντιμετωπίζει ένα πλήθος σοβαρών περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων, η Swarovski βασίζεται στην κληρονομιά της, και με μια ενισχυμένη φιλοδοξία βιώσιμης ανάπτυξης, επικεντρώνεται σε έξι βασικούς τομείς, οι οποίοι πλέον έχουν γίνει πιο τολμηροί με δεσμεύσεις και στόχους και στους έξι τομείς: «τα υλικά με βιώσιμη συνείδηση», «η ενδυνάμωση και η εκπαίδευση», «τα απόβλητα και η κυκλική οικονομία», « η ισότητα», η διαφορετικότητα και η κοινωνική ένταξη», «ο σεβασμός στους ανθρώπους μας» και φυσικά «οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου».

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ

Μετά την τελευταία έκθεση IPCC (Διακυβερνητική Επιτροπή για την Κλιματική Αλλαγή), που υπογραμμίζει τη σοβαρότητα της κλιματικής μας κρίσης, η Swarovski δίνει την ισχυρότερη και πιο άμεση έμφαση στην ουσιαστική μείωση των εκπομπών, όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία Science Based Targets (SBTi), η Swarovski δεσμεύεται περήφανα να μειώσει τις δικές της άμεσες και έμμεσες εκπομπές κατά 47% και 28% των εκπομπών που βρίσκονται εκτός των δικών μας δραστηριοτήτων έως το 2030.

Πώς θα επιτευχθεί αυτό; Πολλαπλές αξιολογήσεις στο εσωτερικό της εταιρίας της Swarovski οδήγησαν σε μια ουσιαστική αξιολόγηση του κύκλου ζωής των προϊόντων και σε έναν συγκεκριμένο οδηγό για καινοτομία σε ολόκληρη την αλυσίδα αξιών – από την εξόρυξη πρώτων υλών έως την αποκομιδή του προϊόντος στο τέλος της ζωής του.

Η Swarovski δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην προσπάθεια για πιο βιώσιμα προϊόντα και συσκευασίες, αφού αυτά είναι και τα σημεία επαφής του Brand με τους πελάτες / καταναλωτές. Η Swarovski στοχεύει να λανσάρει τουλάχιστον μία βιώσιμη συλλογή προϊόντων ετησίως, αρχής γενομένης από το 2022, και να προμηθεύεται όλα τα μέταλλα από υπεύθυνες και ανακυκλώσιμες πηγές έως το 2030. Όσο για τη συσκευασία, η Swarovski φιλοδοξεί να μεταβεί σε πλήρως πιστοποιημένες ή ανακυκλωμένες πηγές και να διασφαλίσει πως όλες οι συσκευασίες είναι πλήρως ανακυκλώσιμες έως το 2030.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ

Εκτός από τις δεσμεύσεις απέναντι στον πλανήτη μας, η νέα στρατηγική της Swarovski προσπαθεί να δημιουργήσει ένα θετικό αντίκτυπο στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Οι τελευταίες καμπάνιες γιορτάζουν την ατομικότητα, την προσωπική έκφραση και όλο το φάσμα των ηλικιών, της διαφορετικότητας και των πολιτισμών. Από την ίδρυσή της, η εταιρία είχε πάντα την πεποίθηση ότι είναι κάτι παραπάνω από υλικά και η ουσία βρίσκεται στους ανθρώπους. Η φετινή έκθεση βιωσιμότητας περιλαμβάνει δεσμεύσεις ότι η Swarovski ενεργεί για λογαριασμό των εργαζομένων, πελατών και γενικότερα των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Ως brand, θέτει τα θεμέλια της ισότητας και ένταξης ξεκινώντας από την ίδια την επιχείρηση.

Η Swarovski θα διασφαλίσει ότι το 45% των ηγετικών θέσεων θα καλυφθούν από γυναίκες ηγέτες, εφαρμόζοντας καινοτόμες πρακτικές πρόσληψης η Swarovski στοχεύει σε υψηλό αριθμό προσλήψεων απαλλαγμένες από προκαταλήψεις, μέχρι το 2024. Είναι ζωτικής σημασίας για όλους εκείνους που δημιουργούν όνειρα εκ μέρους της Swarovski να αισθάνονται πως προστατεύουν τα δικαιώματά τους και πως διασφαλίζεται για εκείνους ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον.

Η Swarovski εκμεταλλεύεται τη δύναμη της επιστήμης και της μαγείας για να αναδιαμορφώσει την πραγματικότητα για τους ανθρώπους και τον πλανήτη. Ξεκινώντας με την Έκθεση Βιωσιμότητας 2021, η Swarovski στοχεύει να διατηρήσει έναν διάφανο και ανοιχτό διάλογο καθώς διαμορφώνονται και οι έξι τομείς εστίασή της. Αυτό θα κοινοποιηθεί μέσω της ετήσιας Έκθεσης Βιωσιμότητας της επιχείρησης, των μέσων κοινωνικών πλατφορμών αλλά και από την swarovski.com.

Για την αγάπη των ανθρώπων και του πλανήτη και έπεται και συνέχεια.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

MISS KYANA INTERNATIONAL 2022 from BELGIUM

Νικήτρια του διαγωνισμού Miss KYANA 2022, αναδείχθηκε η Miss Belgium με τα πιο υγιή και λαμπερά μακριά μαλλιά, κερδίζοντας τα βλέμματα και τις εντυπώσεις από όλους.

Η BOBBI BROWN λανσάρει τη νέα συλλογή REAL NUDES

Ανακαλύψτε μοναδικούς τρόπους για λάμψη με nude αποχρώσεις, ιδανικές για κάθε τόνο επιδερμίδας!

Ένα άλογο στην πασαρέλα του οίκου Chanel

Ο γαλλικός οίκος μόδας Chanel πρωτοτύπησε στέλνοντας σήμερα ένα άλογο να κάνει πασαρέλα στην επίδειξή του Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι.

Η Dyson αποκάλυψε το νέο Flyaway εξάρτημα του εμβληματικού hair dryer SupersonicTM

Ειδικότερα, το SupersonicTM διαθέτει ένα μικρό αλλά ισχυρό ψηφιακό μοτέρ V9 της Dyson, που είναι κατά μέσο όρο έξι φορές πιο γρήγορο από το μοτέρ άλλων σεσουάρ.

Το εορταστικό κλίμα του Opening Party με φόντο την Ακρόπολη, από το “Lagom Pasta”

Με καταστήματα ήδη σε Γλυφάδα , Περιστέρι και Θεσσαλονίκη το “Lagom Pasta” συνεχίζει με νεα ομάδα για μία μοναδική γευστική εμπειρία

Πρώτη σε όλα η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» τη σεζόν 2021-2022

Η εκπομπή ήταν πρώτη με 311.909 τηλεθεατές μέσου λεπτού στο σύνολο κοινού και πρώτη με 98.887 τηλεθεατές μέσου λεπτού στο δυναμικό κοινό 18-54.

Απόλυτη κυριαρχία των «Ράδιο Αρβύλα» και αυτή την εβδομάδα 8,4 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό

Σταθερά ραντεβού με τη σάτιρα των «Ράδιο Αρβύλα» έδωσε και αυτή την εβδομάδα το τηλεοπτικό κοινό.

Τρία χρόνια προσφοράς του Συλλόγου Φίλων της Μαιευτικής Γυναικολογικής Κλινικής Αρεταίειου Νοσοκομείου.

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στην εκδήλωση του Συλλόγου Φίλων της Μαιευτικής - Γυναικολογικής Κλινικής Αρεταίειου Νοσοκομείου

14 Φεβρουάριου δίνουμε ραντεβού στο Blends να γιορτάσουμε μαζί την ΑΓΑΠΗ!

Η Eva Presley μέλος του συγκροτήματος Otherview θα σας παρασύρει σε ερωτικά μονοπάτια και όχι μόνο, με τη συνοδεία του βιολιού παίζοντας γνωστά τραγούδια της αγάπης και του ερώτα.

Ο Νίκος Κοκλώνης ξεσπά για την «Κιβωτό του Κόσμου» – «Νιώθω αηδία και θυμό»

Και ο Νίκος Κοκλωνης παίρνει θέση στην υπόθεση με τις καταγγελίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας εις βάρος της ΜΚΟ «Κιβωτός του Κόσμου»

Ο ΑΝΤ1 ανακοινώνει, με ιδιαίτερη χαρά, την επιστροφή της Δούκισσας Νομικού στην οικογένειά του.

Η αγαπημένη παρουσιάστρια θα γράψει με τη θετική της ενέργεια, αλλά και τη σύγχρονη ματιά της

Ο Γιάννης Χαρούλης στο Rhodes Summer Festival, τη Δευτέρα 4 Ιουλίου

Ραντεβού λοιπόν στις 4 Ιουλίου στη Ρόδο, στο Δημοτικό Στάδιο «Διαγόρας» για να δώσουμε και να πάρουμε τη δύναμη που δημιουργείται όταν οι καρδιές των ανθρώπων χτυπούν με τον ίδιο παλμό!

Ο Λάκης Γαβαλάς υπογράφει την αυτοβιογραφία του με τίτλο «Λάκης Γαβαλάς, Loaded»

Την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου, 18:00-20:00 ο Λάκης Γαβαλάς υπογράφει την αυτοβιογραφία του με τίτλο «Λάκης Γαβαλάς, Loaded»,

Αυτή είναι η Ελληνίδα φωτογράφος που συνεργάστηκε με τον οίκο Dior

Μία από τις 10 Ελληνίδες φωτογράφους που επιλέχθηκε να φωτογραφίσει τη συλλογή Dior Cruise 2022.

Γεύμα αγάπης και τιμής στο παιδικό χωριό της “Κιβωτού του Κόσμου στο Αιγαίο”

Γεύμα αγάπης και τιμής στο παιδικό χωριό της “Κιβωτού του Κόσμου στο Αιγαίο” από τον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου κ. Κώστα Μουτζούρη.