Η εβδομάδα μόδας της Αθήνας άνοιξε τις πόρτες της το Σάββατο 20/4 στο Ζάππειο Μέγαρο με την εντυπωσιακή Τελετή Έναρξης της Έκθεσης «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες, Αθήνα 2004 -Παρίσι 2024».
Η έκθεσης «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες, Αθήνα 2004 -Παρίσι 2024» τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και σε συνεργασία με το Ολυμπιακό Μουσείο Αθηνών. Με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Αθήνα το 2004 και την πραγματοποίησή τους στην παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας, το Παρίσι, αυτή τη σεζόν η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας τιμάει την αλληλένδετη σχέση μεταξύ μόδας και αθλητισμού. Η έκθεση αποτυπώνει τις σημαντικότερες στιγμές της μόδας τα τελευταία 20 χρόνια με αναφορές από τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Αθήνα, το Πεκίνο, το Λονδίνο, το Ριο ντε Τζανέιρο, το Τόκιο αλλά και τους επικείμενους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι και με έμφαση φυσικά στους Αγώνες του 2004 στην Αθήνα. Το εκπληκτικό 2 μέτρων ύψους άγαλμα της Νίκης του Παιωνίου δεσπόζει στην είσοδο της έκθεσης, ακολουθούν οι εντυπωσιακές κατασκευές που είχε εμπνευστεί ο Δημήτρης Παπαϊωάννου για την Τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα, οι δάδες από όλες τις χώρες σταθμούς των Ολυμπιακών αγώνων με τις αντίστοιχες στολές λαμπαδηδρόμων, στολές Ολυμπιονικών και τα μετάλλια τους, οι υπέροχες στολές διαχρονικά των Ιερειών μεταξύ άλλων. Στην έκθεση επίσης φιλοξενούνται και οι δημιουργίες Ελλήνων σχεδιαστών: Dassios/ Δημήτρης Ντάσιος, Όλγα Καραβερβέρη, Parthenis/ Oρσαλία Παρθένη, Kathy Heyndels/ Γιάννης Τόγκος, Kourbella/ Ιωάννα Κουρμπέλα, Ντενιζ Ελευθερίου, Tassos Mitropoulos/ Τάσος Μητρόπουλος, Χαρά Λεμπέση, Maison Faliakos/ Χρήστος Πετρίδης, Celebrity Skin, Daphne Valente, Paris Valtadoros, Deux Hommes, που με έμπνευση από τους Ολυμπιακούς Αγώνες σχεδίασαν μια δημιουργία αφιερωμένη σε αυτή την ενέργεια. Στην Τελετή Έναρξης παρευρέθηκαν σημαίνουσες προσωπικότητες από τον χώρο του αθλητισμού, Ολυμπιονίκες, υποστηρικτές της ΕΟΕ και εκπρόσωποι των ΜΜΕ, ενώ είχαμε την τιμή να προλογίσουν την Έκθεση η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής κος Σπύρος Καπράλος.
Η πρόεδρος της Εβδομάδας Μόδας κυρία Τόνια Φουσέκη καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και τόνισε μεταξύ άλλων τη σημασία αυτής της έκθεσης η οποία θέλει πέρα από την ανάδειξη της σχέσης Μόδας & Αθλητισμού να τιμήσει την σπουδαία παρακαταθήκη που έχουμε ως χώρα γέννησης των Ολυμπιακών Αγώνων και των διαχρονικών αξιών τους εν όψει και των επικείμενων Ολυμπιακών στο Παρίσι.
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής κος Σπύρος Καπράλος ευχαρίστησε την Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας και την κ. Φουσέκη γι αυτή την συνεργασία και τόνισε την σπουδαιότητα της συγκεκριμένης έκθεσης και το πόσο σημαντικό είναι να προβάλλονται και στην Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας όλα όσα πέτυχαν οι Έλληνες αθλητές και Ολυμπιονίκες τα τελευταία 20 χρόνια.
Η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη τόνισε στον χαιρετισμό της ότι η μόδα και ο αθλητισμός, δύο διαφορετικές ισχυρές εκφράσεις του παγκόσμιου πολιτισμού, μοιράζονται μια βαθιά και διαχρονική σχέση, επηρεάζονται από την εξέλιξη της κοινωνίας, αντικατοπτρίζουν την ιστορία, τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά, την ταυτότητα της κάθε χώρας, διαμορφώνουν αλλά και διαμορφώνονται από τις ηθικές και αισθητικές αξίες κάθε εποχής. Aναφέρθηκε στο γεγονός ότι η έκθεσή προσφέρει τη δυνατότητα να εξερευνήσουμε μέσα από τα εκθέματα και την εικόνα, τον τρόπο με τον οποίο η μόδα διαμορφώνει και διαμορφώνεται από το ολυμπιακό πνευμα.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και το Ολυμπιακό Μουσείο Αθηνών για την αγαστή συνεργασία και υποστήριξη στην υλοποίηση αυτής της εξαιρετικής έκθεσης, κατά κοινή ομολογία, τους Αθλητές και Ολυμπιονίκες που μας δάνεισαν τις στολές τους από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, την κα Βούλα Κοζομπόλη πρόεδρο της Ένωση Συμμετασχόντων σε Ολυμπιακούς Αγώνες ΕΣΟΑ (Hellenic Olympians Association) και τον κο Στέλιο Κωνσταντινίδη που μας παραχώρησε από την προσωπική του συλλογή σημαντικά εκθέματα για την έκθεση. Επιμελητής της άρτια σχεδιασμένης έκθεσης είναι ο κος Νίκος Υφαντής.
Η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, επιβεβαιώνοντας το διεθνή χαρακτήρα της, φιλοξενεί και φέτος προσκεκλημένους από την παγκόσμια βιομηχανία της μόδας.
H διάσημη Ιταλίδα σχεδιάστρια Elisabetta Franchi παρουσίασε τη συλλογή “Eternal” ως επίτιμη καλεσμένη στην Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, σε ένα εντυπωσιακό show φέρνοντας το όραμά της για διαρκή ομορφιά στην ελληνική πρωτεύουσα. Τιμώντας την χώρα μας και την Αθήνα δημιούργησαν ένα εντυπωσιακό video με εικόνες από τα αρχαία μνημεία μας και την πόλη της Αθήνας το οποίο ήτaν η εισαγωγή του show της. Τα μοντέλα της Elisabetta Franchi διέσχισαν την επιβλητική κιονοστοιχία στο εμβληματικό Ζάππειο, στο νεοκλασικό παλάτι κάτω από το φως του ηλιοβασιλέματος αποτίοντας φόρο τιμής στα κλασικά δόγματα της ομορφιάς όπως ορίστηκαν στο πέρασμα των αιώνων από την αγαλματώδη χάρη των ελληνικών θεoτήτων.
Στη συλλογή “Eternal”, η οποία περιλαμβάνει χειροποίητα πολύτιμα σχέδια, η «μαεστρία» του σχεδιαστή στο να δημιουργεί μια κομψή και λαμπερή γκαρνταρόμπα για σύγχρονες «θεότητες» βρίσκεται στο επίκεντρο. Το αισθησιακό και ρομαντικό όραμα της θηλυκότητας αντηχεί στα περίπλοκα intarsias, chiffon appliqué, μικρό-πούλιες κρύσταλλα και κεντήματα που ενισχύουν την εκλεπτυσμένη αίσθηση των φορεμάτων.
Οι ντραπέ τουαλέτες και οι διαφάνειες προσθέτουν μια αισθησιακή απόλαυση συμπληρώνοντας το frisky tailoring μια πρόταση παντελονιού και blazers. Η χρωματική παλέτα ξεκινά από τις αισθησιακές αποχρώσεις του μαύρου έως το ιβουάρ λευκό, από το μπορντό έως το nude και ασημί, φθάνοντας στο αποκορύφωμα στην τελευταία εμφάνιση, ένα nude φόρεμα πλούσιο σε φλοράλ κεντήματα και απλικέ.
Το διάσημο ιταλικό fashion brand Elisabetta Franchi εκπροσωπείται στην Ελλαδά από το Gruppo Pagoni.
Με την ολοκλήρωση του fashion show, ακολούθησε ένα exclusive cocktail party στο χώρο του Ζαππείου Μεγάρου όπου εκλεκτοί καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν με την σχεδιάστρια μόδας και να απολαύσουν σαμπάνια και prosecco.
Η πρώτη μέρα έκλεισε με την εντυπωσιακή επίδειξη μόδας του οίκου μόδας Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου.
Η γυναίκα Kathy Heyndels είναι σαν το λουλούδι που παίρνει το χρόνο του, ξεκινώντας σιγά-σιγά μέχρι το πλήρες άνθισμα του, αναδεικνύοντας τα σχήματα τα χρώματα και τα αρώματα του. Μια συλλογή με απαλά και ντελικάτα υφάσματα , όπως τα πέταλα των λουλουδιών, δίνοντας έμφαση στη διαφάνεια με λαμπερά κεντήματα, σατέν, ταφτάς, κρεπ και μουσελίνες σε τόνους παστέλ χρωμάτων, μπεζ, ροζ, κίτρινο και πράσινο που διαιρείτε η ομορφιά και αναδεικνύετε η λεπτομέρεια του κάθε λουλουδιού, ξεκινώντας από το κλαδί συνεχίζοντας στα φύλλα και εξαπλώνεται στο μίσχο και τα πέταλα. Τα πιο δυναμικά είναι εμπνευσμένα από τα πιο άγρια λουλούδια σε πιο σκούρα και έντονα χρώματα με το μαύρο να πρωταγωνιστεί σαν να είναι η σκιά της νύχτας.
Η συλλογή Vendetta από τον Marios Togos είναι μια απόδειξη της συνύπαρξης μεταξύ old money και μαφίας, αλλά και της συνάντησης τους με τον κόσμο του streetwear. Η συλλογή αυτή απεικονίζει έναν συναρπαστικό συνδυασμό παλαιού με νέο, καθώς και την εναλλαγή μεταξύ του gang style και luxury.
Τα καλοκαιρινά χρώματα και υφάσματα προσδίδουν έναν αέρα δροσιάς και ζωντάνιας στη συλλογή, ενώ η συνεχής αλλαγή μεταξύ παλαιού και νέου δημιουργεί μια εντυπωσιακή αντίθεση που κεντρίζει το ενδιαφέρον. Η συλλογή Vendetta του Marios Togos προσκαλεί τους ανθρώπους να εξερευνήσουν τα όρια της μόδας, να ανακαλύψουν την αμφισβήτηση των στερεοτύπων και να ανακαλύψουν έναν κόσμο που συνδυάζει την παράδοση με την προοδευτικότητα, την αυθεντικότητα με την πρόκληση.
Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πρώτη ημέρα της AFW: Σπύρος Καπράλος, Όλγα Κεφαλογιάννη, Κατερίνα Γκαγκάκη , Βασιλική Μιλλούση, Ευαγγελία Πλατανιώτη, η Εμυ Λιβανίου, η Κατερίνα Θάνου, ο Μιχαλης Ζαμπίδης, η Μελίνα Ασλανίδου, ο Σπύρος Πώρος, Κιμ Κίλιαν κα.
Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα από την Αμερική το δημοφιλές site μόδας FashionWeekOnline.com , από την Μέση Ανατολή το L’Officiel Arabia, από την Σερβία τα περιοδικά Harper’s Bazaar και Grazia Serbia και από την Αγγλία το Voir Fashion Magazine.
Επιπλέον, σε συνεργασία με την Ιταλική Πρεσβεία πραγματοποιείτε η έκθεση “Fashion Panorama- The Italian New Wave” υπό την επιμέλεια της Vogue Italia. Στην συγκεκριμένη έκθεση οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις δημιουργίες 10 νέων Ιταλών σχεδιαστών μόδας και fashion brands: ACT N°1, Gisèle, Cormio, Lessico familiare, Magliano, Marco Rambaldi, Medea, Panconesi, Niccolò Pasqualetti, SSHEENA, οι οποίοι επιλέχθηκαν για την μοναδικότητα της ματιάς και της δημιουργικής τους προσέγγισης.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο της Ελληνικής Ένωσης Συμμετασχόντων σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Η Ένωση Συμμετασχόντων σε Ολυμπιακούς Αγώνες ΕΣΟΑ (Hellenic Olympians Association) είναι ο επίσημος συλλογικός φορέας των Ελλήνων αθλητών που έχουν συμμετάσχει σε Θερινούς και Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, αναγνωρισμένος τόσο από την Διεθνή και Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, όσο και από την World Olympians Association που αριθμεί 108 μέλη σε όλο τον κόσμο. Αποστολή της ΕΣΟΑ είναι η προαγωγή του Αθλητισμού, της Υγείας, της Περιβαλλοντολογικής Ευαισθητοποίησης, της Παιδείας, της Ισότητας των Φύλων, η καταγραφή της Ολυμπιακής Ιστορίας καθώς και η ανάπτυξη προγραμμάτων Κοινωνικής Ευθύνης προς αρωγή των ευπαθών πληθυσμών της κοινωνίας μας.
Την τηλεοπτική μετάδοση του Fashion week έχει αναλάβει η ΕΡΤ ενώ σκηνές από τα fashion shows, συνεντεύξεις και όλο το παρασκήνιο της διοργάνωσης θα προβληθεί και μέσα από τις εκπομπές της ΕΡΤ.
Εκτός της τηλεόρασης, η 34η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας έχει δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming της glomex, στο περιβάλλον δημοφιλών websites αλλά και μέσω του site του Athens Fashion Week www.athensfashionweek.gr Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, θα είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites.
Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν το εντυπωσιακό showroom της Caroline Svedbom και να δουν από κοντά την πιο κομψή και λαμπερή συλλογή γυναικείων κοσμημάτων.
Χορηγοί της 34ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:
Official Hair Sponsor της διοργάνωσης είναι η L’Oréal Professionnel Paris. Για περισσότερα από 110 χρόνια η L’Oréal Professionnel, η ηγέτιδα επαγγελματική μάρκα περιποίησης μαλλιών, είναι αφοσιωμένη στο να αναπτύσσει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Με σύμμαχο την τεχνολογία, απελευθερώνουν την αυτό-έκφραση και τη δημιουργικότητα, αναβαθμίζει την εμπειρία περιποίησης και δημιουργεί πρώτη όλες τις νέες τάσεις, προσφέροντας έτσι σε κάθε γυναίκα τα μαλλιά που ονειρεύεται.
Χορηγός την Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι η Beluga Vodka. Πρόκειται για ένα ultra premium brand που παράγεται στο Μαυροβούνιο και εισάγεται και διανέμεται στην Ελλάδα από τη Β.Σ Καρούλιας. Κάθε φιάλη Beluga, αντιπροσωπεύει μια εκλεκτή συνάντηση με την τέχνη της απόσταξης, προσφέροντας μια εξαιρετικά απαλή και ευχάριστη γευστική εμπειρία ενώ παράλληλα όλοι της οι κωδικοί αντικατοπτρίζουν την αφοσίωση στην τέχνη, στην υψηλή ποιότητα και στην αριστοκρατική της φινέτσα.
Official Sponsor της διοργάνωσης είναι η SIXT, μέλος του Ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ. Στη SIXT κάθε προορισμός και κάθε απόδραση μετατρέπεται σε μία μοναδική Premium εμπειρία που συνοδεύεται από υψηλή εξυπηρέτηση και ποιότητα οχημάτων και υπηρεσιών. Ανακαλύψτε την υψηλή αισθητική και την ομορφιά μέσω των υπηρεσιών της SIXT μέλος του Ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ και αφεθείτε σε μια αξέχαστη εμπειρία διαδρομών!
H ABEK ΒΕΚΡΑΚΟΣ και η QUALITA UNICA, συμμετέχει ως χορηγός στο Athens Fashion Week. Μέσω του καινοτόμου project της Qualita Unica, η ΑΒΕΚ ΒΕΚΡΑΚΟΣ αναλαμβάνει και δημιουργεί εξειδικευμένα χαρμάνια (Custom Blends) για επιχειρηματίες με υψηλά standards που θέλουν να διαφοροποιηθούν και επιθυμούν να προσφέρουν στους πελάτες τους κάτι προσαρμοσμένο στη δική τους ταυτότητα και χαρακτήρα.
New Designers Awards by HUAWEI FreeClip. Η Huawei λανσάρει στην ελληνική αγορά την νέα γενιά ακουστικών, τα HUAWEI FreeClip, συνδυάζοντας τον καινοτόμο C-bridge σχεδιασμό, την open-ear τεχνολογία ήχου με Smart Wear Detection, την μεγάλη διάρκεια ζωής μπαταρίας, αλλά και τον πρωτοποριακό fashion σχεδιασμό. Τα HUAWEI FreeClip είναι ιδανικά για τους στυλάτους φαν της τεχνολογίας που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, αλλά και για όσους αγαπούν τα μοναδικά tech gadgets με ενδιαφέρον fashion design που επιδιώκουν έναν ποιοτικό τρόπο ζωής.
Η Δανέζικη εταιρεία ομορφιάς Alûstre είναι χορηγός της εκδήλωσης. Η Alûstre προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία περιποίησης και ομορφιάς, εμπνευσμένη από την πολυτέλεια και την ξεχωριστή αισθητική. Η σειρά προϊόντων Alûstre περιλαμβάνει προϊόντα περιποίησης άκρων, αρώματα, αρωματικά κεριά και προϊόντα μακιγιάζ, εφαρμόζοντας την πρωτοποριακή τεχνολογία Alûstre DiamondInfused™ για εξαιρετική απόδοση και λάμψη.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.
Στο Athens Fashion Week οι παρευρισκόμενοι έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την KYKLOS COSMETICS όπου την πρωτοποριακή χρήση ενεργού οξυγόνου και τη μοναδική της φιλοσοφία σχετικά με τη mindful beauty, η KYKLOS COSMETICS κατακτά διεθνή βραβεία και καρδιές, προσφέροντας έναν νέο ορισμό στην πολυτέλεια και την φροντίδα του προσώπου και του σώματος.
Fashion Design Project by Georg Jensen, Με ιστορία που ξεπερνά τα 100 χρόνια, το παγκοσμίου φήμης σκανδιναβικό brand Georg Jensen, είναι συνώνυμο με την εκπληκτική παραδοσιακή δεξιοτεχνία, την άριστη ποιότητα κατασκευής και τη διαχρονική αισθητική.
Χορηγός σίτισης της 34ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας η εταιρεία my nutri που δημιουργήθηκε για να βάλει την υγιεινή διατροφή και την κίνηση στην καθημερινότητα του Έλληνα, με στόχο μία καλύτερη ζωή.
Επίσημος συνεργάτης είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage.
Επίσημοι υποστηρικτές είναι:
Η εταιρεία Dress Code, η Minoan Waters, το πρακτορείο μοντέλων Happy People, η Eventora και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.
Η εταιρεία “Ionian Ray” με το πολυτελές αμάξι που μετέφερε την επίτιμη καλεσμένη μας Elisabetta Franchi.
ΧΟΡΗΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ : Εθνική Τράπεζα, VK lights, StyleBox, Angelina Mannequins-ShopFitting.
Υπό την αιγίδα και την ευγενική υποστήριξη των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Enterprise Greece,
Υπό την αιγίδα των: Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Περιφέρεια Αττικής, Δήμου Αθηναίων, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ). Λείπει η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή
Τέλος, την 34η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει το Ολυμπιακό Μουσείο Αθηνών και η Ιταλική Πρεσβεία.
Χορηγοί επικοινωνίας:
COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, HELLO, DOWNTOWN, DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR.
Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας είναι εδώ…!
Προπώληση εισιτήριων ticketmaster.gr ή στο site της διοργάνωσης www.athensfashionweek.gr
Τα νέα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.athensfashionweek.gr και τις επίσημες σελίδες της στα social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/athensfashionweekofficial
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας και την Αλίκη Μαρινάκη 210-9211011-13