Υπάρχει παντού γύρω μας και πλέον, κυριαρχεί και στη… γκαρνταρόμπα μας. Η τεχνολογία διαδραματίζει ολοένα και πιο ζωτικής σημασίας ρόλο στην ανάπτυξη του fashion e-commerce, με το GLAMI.gr να καταγράφει έως και 22% αύξηση εσόδων ανά νέο επισκέπτη το Ά τρίμηνο του 2023 ως αποτέλεσμα της υλοποίησης προσωποποιημένων προτάσεων στο GLAMI.gr.
Το στοιχείο της υπερ-εξατομίκευσης και των προσωποποιημένων προτάσεων που προσφέρει η πλατφόρμα του GLAMI.gr βελτιώνουν την εμπειρία κάθε επισκέπτη, αναγάγοντας το συνολικό customer journey σε μία κερδοφόρο διαδικασία για τα συνεργαζόμενα eshop που συμφωνεί απόλυτα με τις ραγδαίες εξελίξεις που επιτάσσει η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) παγκοσμίως. Μία βελτίωση που επιτεύχθηκε κυρίως με τη χρήση ακριβέστερων δεδομένων σε συνδυασμό με ακόμη ταχύτερη αντίδραση στις αλληλεπιδράσεις των επισκεπτών του GLAMI.gr.
Υπερ-εξατομίκευση – η νέα «τάση» στη Μόδα.
Τι σημαίνει όμως η επέλαση της AI στον τρόπο που κάναμε μέχρι στιγμής online αγορές μόδας και πώς προσφέρει μία tailored προσέγγιση σε ένα «χαώδη» κόσμο προσφοράς όπως είναι το διαδίκτυο; Τα βήματα προς την προσωποποιημένη μόδα περιλαμβάνουν τη συλλογή και ανάλυση των δεδομένων και τέλος την παράδοση αποτελεσμάτων.
To GLAMI αξιοποιεί ήδη τη δυναμική της υπερ-εξατομίκευσης στις online αγορές, μέσα από το εργαλείο του Fashion Quiz. Μέσω του machine learning στο GLAMI, οι καταναλωτές που παρουσιάζουν παρόμοια συμπεριφορά στο τι τους αρέσει, τι αγοράζουν και τι προσθέτουν στις wishlist τους, μπορούν και ανακαλύπτουν επιπλέον προτάσεις μόδας και νέα προϊόντα που αρέσουν στους υπόλοιπους επισκέπτες που παρουσιάζουν κοινή συμπεριφορά στην πλατφόρμα. Έτσι, το GLAMI καταφέρνει και προσφέρει την εμπειρία που θα προσέφερε ένα φυσικό κατάστημα δίνοντας ταυτόχρονα στους επισκέπτες του τη δυνατότητα να ανακαλύψουν καινούργια brands αλλά και να συγκρίνουν τιμές. Mε αυτόν τον τρόπο διευκολύνεται η πλοήγηση των επισκεπτών σε νέες μάρκες αυξάνοντας την προβολή τόσο των μικρών όσο και των μεγαλύτερων eshops μόδας.
Η εξατομικευμένη αυτή προσέγγιση, όχι μόνο βελτιώνει την εμπειρία, αλλά με τη σειρά της αυξάνει και το conversion rate με αποτέλεσμα τις υψηλότερες πωλήσεις – συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε 2.5x αύξηση της αξίας καταναλωτή για όσους απάντησαν στο κουίζ.