Εως και 22% αύξηση εσόδων ανά νέο επισκέπτη χάρη στην ΑΙ τεχνολογία βλέπει το GLAMI το Ά τρίμηνο του 2023

Υπάρχει παντού γύρω μας και πλέον, κυριαρχεί και στη… γκαρνταρόμπα μας. Η τεχνολογία διαδραματίζει ολοένα και πιο ζωτικής σημασίας ρόλο στην ανάπτυξη του fashion e-commerce, με το GLAMI.gr να καταγράφει έως και 22% αύξηση εσόδων ανά νέο επισκέπτη το Ά τρίμηνο του 2023 ως αποτέλεσμα της υλοποίησης προσωποποιημένων προτάσεων στο GLAMI.gr.

Το στοιχείο της υπερ-εξατομίκευσης και των προσωποποιημένων προτάσεων που προσφέρει η πλατφόρμα του GLAMI.gr βελτιώνουν την εμπειρία κάθε επισκέπτη, αναγάγοντας το συνολικό customer journey σε μία κερδοφόρο διαδικασία για τα συνεργαζόμενα eshop που συμφωνεί απόλυτα με τις ραγδαίες εξελίξεις που επιτάσσει η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) παγκοσμίως. Μία βελτίωση που επιτεύχθηκε κυρίως με τη χρήση ακριβέστερων δεδομένων σε συνδυασμό με ακόμη ταχύτερη αντίδραση στις αλληλεπιδράσεις των επισκεπτών του GLAMI.gr.

Υπερ-εξατομίκευση – η νέα «τάση» στη Μόδα.

Τι σημαίνει όμως η επέλαση της AI στον τρόπο που κάναμε μέχρι στιγμής online αγορές μόδας και πώς προσφέρει μία tailored προσέγγιση σε ένα «χαώδη» κόσμο προσφοράς όπως είναι το διαδίκτυο; Τα βήματα προς την προσωποποιημένη μόδα περιλαμβάνουν τη συλλογή και ανάλυση των δεδομένων και τέλος την παράδοση αποτελεσμάτων.

To GLAMI αξιοποιεί ήδη τη δυναμική της υπερ-εξατομίκευσης στις online αγορές, μέσα από το εργαλείο του Fashion Quiz. Μέσω του machine learning στο GLAMI, οι καταναλωτές που παρουσιάζουν παρόμοια συμπεριφορά στο τι τους αρέσει, τι αγοράζουν και τι προσθέτουν στις wishlist τους, μπορούν και ανακαλύπτουν επιπλέον προτάσεις μόδας και νέα προϊόντα που αρέσουν στους υπόλοιπους επισκέπτες που παρουσιάζουν κοινή συμπεριφορά στην πλατφόρμα. Έτσι, το GLAMI καταφέρνει και προσφέρει την εμπειρία που θα προσέφερε ένα φυσικό κατάστημα δίνοντας ταυτόχρονα στους επισκέπτες του τη δυνατότητα να ανακαλύψουν καινούργια brands αλλά και να συγκρίνουν τιμές. Mε αυτόν τον τρόπο διευκολύνεται η πλοήγηση των επισκεπτών σε νέες μάρκες αυξάνοντας την προβολή τόσο των μικρών όσο και των μεγαλύτερων eshops μόδας.

Η εξατομικευμένη αυτή προσέγγιση, όχι μόνο βελτιώνει την εμπειρία, αλλά με τη σειρά της αυξάνει και το conversion rate με αποτέλεσμα τις υψηλότερες πωλήσεις – συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε 2.5x αύξηση της αξίας καταναλωτή για όσους απάντησαν στο κουίζ.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Το «Le défilé L’Oréal Paris» στηρίζει τη γυναικεία ενδυνάμωση

Την Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021 στις 16:00μμ, η L’Oréal Paris, επίσημος συνεργάτης του Paris Fashion Week®, επέστρεψε με το τέταρτο κατά σειρά «Le Défilé L’Oréal Paris».

Στην Άλτερ Εγκο ΜΜΕ το My Radio

Η ραδιοφωνική εταιρεία του My Radio μετονομάστηκε σε My Radio Μονοπρόσωπη ΕΠΕ.

Λαμπερά γενέθλια για τον Δήμαρχο της Ρόδου Αντώνη Καμπουράκη

Οι καλεσμένοι , που διέμειναν στο εμβληματικό ξενοδοχείο "Rodos Palace” , επισκέφθηκαν τα ορόσημα του νησιού όπως την Παλιά Πόλη της Ρόδου.

Με μεγάλη επιτυχία τα επίσημα εγκαίνια του μεξικάνικου εστιατορίου “CATALYNA MODERN MEXICAN”

ο “CATALYNA MODERN MEXICAN” είναι ένα upcoming new style modern Mexican all day εστιατόριο που εστιάζει σε γνήσιες γεύσεις από το Μεξικό έως το Περού και με μοναδικά signature cocktails από τον κορυφαίο bartender Teo Konstantinidi.

Με τα New Designers Awards κι ένα λαμπερό fashion show από τον Vassilis Zoulias έριξε αυλαία η 31η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας

H 31η Εβδομάδα Μόδας ολοκληρώθηκε με επιτυχία με το φαντασμαγορικό show του Vassilis Zoulias.

Η Ιφιγένεια Τζολα τίμησε το εστιατόριο CARNE του ομίλου Χατζηβαλσάμη.

Η Ιφιγένεια έρχεται για πρώτη φορά στην Ρόδο και θα μείνει δύο ημέρες για τις ανάγκες των γυρισμάτων της ΓΗΣ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ.

Η VICHY ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Μαρία Καβογιάννη

H VICHY σε μία κομψή εκδήλωση, αποκάλυψε σε δημοσιογράφους και φίλους τη νέα Digital Καμπάνια της σειράς Neovadiol με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Μαρία Καβογιάννη

Το «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και οι συντελεστές της σειράς βραβεύτηκαν από τον Οργανισμό Η&M Heritage Museums

Υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η Πρόεδρος του οργανισμού Η&Μ, Heritage & Museums,...

Η Ελένη Χατζίδου και ο Ετεοκλής Παύλου στο δυναμικό του Star

Το Star ανακοινώνει με χαρά την έναρξη της συνεργασίας του με την Ελένη Χατζίδου και τον Ετεοκλή Παύλου. 

Fashion meeting….. στο 10 Years Anniversary Party της “Mikelina Fashion Boutique”

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 10y anniversary party της “Mikelina Fashion Boutique”.

«Get Inspired by Redken”

Ο παλμός και η ενέργεια του workshop απογειώθηκε με την DJ Sparkles η οποία έπαιξε μουσική στο ειδικά διαμορφωμένο dj set που είχε στηθεί ψυχαγωγώντας τους επαγγελματίες κομμωτές και την ομαδα της Redken.

H Barking Well ανανεώνει τη συνεργασία της με την Κατερίνα Καινούργιου

Σε συνέχεια μιας άκρως επιτυχημένης πορείας, εδώ και δύο τηλεοπτικές σεζόν, η Barking Well ανακοινώνει την ανανέωση και διεύρυνση της συνεργασίας της με την πρωταγωνίστρια της...

MadWalk 2021 by Serkova Crystal PureThe Fashion Music Project | Πραγματοποιείται με κοινό και στηρίζει το σπουδαίο έργο του Συλλόγου «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ»

Το MEGA έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική τηλεοπτική προβολή και θα παρουσιάσει ένα μοναδικό τηλεοπτικό show σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί!

Δες το νέο hairlook της Σταματίνας Τσιμτσιλή

Πρόκειται για ένα hair trend των 90s, που θέλει την βαφή μόνο των μποστινών μαλλιών σε μία άκρως ανοιχτή απόχρωση από τα υπόλοιπα μαλλια ανεξάρτητα από την απόχρωση τους.

Το Εθνικό Θέατρο της Ελλάδος φωτίζεται ροζ

Η εκδήλωση της φωταγώγησης θα μεταδοθεί Live στη σελίδα της Estée Lauder Greece στο Facebook και στο κανάλι Estée Lauder Greece στο YouTube.