Το Safilo Group – ένας από τους βασικούς παίκτες της eyewear βιομηχανίας στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή γυαλιών οράσεως, ηλίου και κρανών – και η Marc Jacobs – η διάσημη αμερικανική διεθνής μάρκα – ανακοινώνουν την πρόωρη ανανέωση της πολυετούς παγκόσμιας eyewear licensing συμφωνίας τους έως τον Δεκέμβριο του 2031.
«Από την αρχή της συνεργασίας μας το 2004, συνεργαστήκαμε κερδοφόρα για να κάνουμε την Marc Jacobs ένα εμβληματικό ορόσημο στην κατηγορία των γυαλιών, προσφέροντας μοναδικά και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μοντέλα σε κάθε συλλογή. Κατά τη διάρκεια αυτών των 20 ετών, αναπτύχθηκε για να γίνει μια από τις πιο εμβληματικές μάρκες της σύγχρονης και premium προσφοράς της Safilo, με ισχυρή παγκόσμια απήχηση τόσο για άνδρες όσο και για γυναίκες και με πολλές νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη στην κεντρική της αγορά των ΗΠΑ καθώς και παγκοσμίως.” δήλωσε ο Angelo Trocchia, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Safilo.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Marc Jacobs International, Eric Marechalle, δηλώνει: «Ανυπομονούμε για τη συνεχή επιτυχία της συνεργασίας μας με τη Safilo. Η συνεργασία για την προώθηση του μοναδικού οράματος Marc Jacobs στην κατηγορία των γυαλιών, μέσω νέων και συναρπαστικών παγκόσμιων ευκαιριών παραμένει ο βασικός μας στόχος».
Σχετικά με το Safilo Group
Η Safilo είναι ένας παγκόσμιος παίκτης στη βιομηχανία γυαλιών που δημιουργεί, παράγει και διανέμει για περισσότερα από 90 χρόνια γυαλιά ηλίου και οράσεως, γυαλιά για outdoor activities και κράνη.
Χάρη σε μια προσέγγιση που βασίζεται στα δεδομένα, η Safilo ξεπερνά τα παραδοσιακά όρια της βιομηχανίας γυαλιών: σε μία μόνο εταιρεία συνδυάζεται το ιταλικό design, η αισθητική, η τεχνική και βιομηχανική καινοτομία και οι ψηφιακές πλατφόρμες αιχμής, που αναπτύχθηκαν στους ψηφιακούς κόμβους στην Πάντοβα και το Πόρτλαντ και διατίθενται σε οπτικά καταστήματα για μια απαράμιλλη καταναλωτική εμπειρία.
Καθοδηγούμενη από τον σκοπό της, με moto «δείτε τον κόσμο στα καλύτερά του», η Safilo οδηγεί την κληρονομιά του ομίλου της, βασισμένη στην καινοτομία και την υπευθυνότητα, κοιτάζοντας προς το μέλλον.
Με μια εκτεταμένη παγκόσμια παρουσία, το επιχειρηματικό μοντέλο της Safilo της δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθεί ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής και διανομής της. Από την έρευνα και την ανάπτυξη σε πέντε διακεκριμένα στούντιο σχεδιασμού, που βρίσκονται στην Πάντοβα, το Μιλάνο, τη Νέα Υόρκη, το Χονγκ Κονγκ και το Πόρτλαντ, μέχρι τις εγκαταστάσεις παραγωγής που ανήκουν στην εταιρεία και το δίκτυο εξειδικευμένων συνεργατών παραγωγής, το Safilo Group διασφαλίζει ότι κάθε προϊόν προσφέρει την τέλεια εφαρμογή και υψηλά πρότυπα ποιότητας.
Προσεγγίζοντας περίπου 100.000 επιλεγμένα σημεία πώλησης σε όλο τον κόσμο με ένα εκτεταμένο εξ ολοκλήρου δίκτυο θυγατρικών σε 40 χώρες και περισσότερους από 50 συνεργάτες σε 70 χώρες, το καθιερωμένο παραδοσιακό μοντέλο wholesale διανομής της Safilo, το οποίο περιλαμβάνει εμπόρους λιανικής, αλυσίδες, πολυκαταστήματα, εξειδικευμένους λιανοπωλητές, μπουτίκ, καταστήματα αφορολόγητων ειδών και καταστήματα αθλητικών ειδών, συμπληρώνεται από πλατφόρμες πώλησης παικτών Direct-to-Consumer και Internet, σύμφωνα με τις αναπτυξιακές στρατηγικές του Ομίλου.
Το χαρτοφυλάκιο του Ομίλου Safilo περιλαμβάνει ιδιόκτητες μάρκες: Carrera, Polaroid, Smith, Blenders, Privé Revaux και Seventh Street. Οι licensed μάρκες περιλαμβάνουν: Banana Republic, BOSS, Carolina Herrera, Dsquared2, Etro, Eyewear by David Beckham, Fossil, havaianas, HUGO, Isabel Marant, Juicy Couture, Kate Spade New York, Levi’s, Liz Claiborne, Love Moschino, Marc Jacobs, Miss, , M Missoni, Moschino, Pierre Cardin, PORTS, rag&bone, Stuart Weitzman, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans και Under Armour.
Η μητρική εταιρεία, Safilo Group S.p.A., είναι εισηγμένη στο Euronext Milan που διοργανώνεται και διαχειρίζεται η Borsa Italiana (κωδικός ISIN IT0004604762, Bloomberg SFL.IM, Reuters SFLG.MI).
Το 2023, ο Όμιλος Safilo κατέγραψε καθαρά έσοδα ύψους 1.024,7 εκατ. ευρώ.