— Πρόσφατα, η Κατερίνα Στικούδη έγινε η πρώτη Ελληνίδα καλλιτέχνιδα με το δικό της επίσημο Community στο Rakuten Viber – μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων παγκοσμίως. Πρωτοπορώντας στα social media και αξιοποιώντας δημιουργικά όλα τα εργαλεία επικοινωνίας και δημιουργίας περιεχομένου της δημοφιλούς εφαρμογής, η δημοφιλής performer μοιράζεται καθημερινά με έναν τρόπο άμεσο και διασκεδαστικό τα νέα της στo επίσημo Katerina Stikoudi Viber Community.

Η θετική ανταπόκριση του κοινού φέρνει μία ακόμη σημαντική πρωτοπορία για τη MINOS EMI, a Universal Music Company και την Κατερίνα Στικούδη. Η Κατερίνα Στικούδη είναι η πρώτη διάσημη Ελληνίδα που ξεκινά επίσημη συνεργασία με τη Rakuten Viber, παρουσιάζοντας το δικό της πακέτο αυτοκόλλητων “Katerina Stikoudi stickers”.

Ακολουθώντας το παράδειγμα διεθνών αστέρων όπως η Shakira, ο Lukas Podolski και πολλοί άλλοι που έχουν ήδη λανσάρει τα δικά τους αυτοκόλλητα στο Viber, η Κατερίνα Στικούδη έχει από σήμερα το δικό της sticker pack που δίνει τη δυνατότητα στους fans της να αλληλεπιδρούν με έναν διασκεδαστικό τρόπο μέσα από εκφράσεις και οπτικοποιημένα μηνύματα της αγαπημένης τους καλλιτέχνιδας.

Το Katerina Stikoudi sticker pack στο Viber περιέχει μια συλλογή από vintage comic διασκεδαστικά αυτοκόλλητα με μηνύματα και ατάκες που όλοι ανταλλάσσουμε καθημερινά με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. «Η Κατερίνα, εκτός από μια πολύ εντυπωσιακή performer, είναι κι ένας ζεστός και επικοινωνιακός άνθρωπος. Ένα από τα στοιχεία της που την κάνουν ιδιαίτερα αγαπητή στο κοινό είναι το χιούμορ της και ότι δεν φοβάται να “τσαλακώσει” την εικόνα της. Τα αυτοκόλλητά της αποτυπώνουν τη θετική της ενέργεια και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που μέσα από το Viber μπορούμε να μοιραστούμε αυτή τη διάθεση με το κοινό», σημείωσε ο Jim Varounis, Content Marketing, MINOS EMI, a Universal Music Company.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Κατερίνα Στικούδη αποτελεί πλέον μέλος του μεγάλου οικοσυστήματος τoυ Viber. Χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου που προσφέρει το Viber όπως δημοσκοπήσεις, live videos, κοινοποίηση μουσικών video clips και άλλα, η Κατερίνα Στικούδη παρουσιάζει έναν νέο τρόπο επικοινωνίας με το κοινό μέσα από μια διαδραστική, οπτικοποιημένη εμπειρία και ανταλλαγή μηνυμάτων. Τα αυτοκόλλητα της είναι κομψά και ιδιαίτερα, και μας αρέσουν, γιατί αποτυπώνουν συναισθήματα που νιώθουμε κι εκφράσεις που χρησιμοποιούμε όλοι, διάσημοι ή όχι. Πιστεύουμε πως θα αρέσουν πολύ και στους χρήστες του Viber”, σημείωσε η Zarena Kancheva, Marketing & PR Director της Rakuten Viber για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Τα αυτοκόλλητα της Κατερίνας Στικούδη στο Viber είναι ήδη διαθέσιμα στο sticker market της εφαρμογής και οι χρήστες μπορούν να τα κατεβάσουν εντελώς δωρεάν για τους επόμενους 3 μήνες. Με τη λήψη των αυτοκόλλητων οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να γίνουν μέλη στο Viber Community της Κατερίνας Στικούδη και να απολαμβάνουν τα μουσικά νέα της και live backstage αποκλειστικό περιεχόμενο.

Μπορείτε να κατεβάσετε το πακέτο αυτοκόλλητων “Katerina Stikoudi stickers” από εδώ