Η 36η Εβδομάδα Μόδας, Athens Fashion Week, έριξε αυλαία με ένα ανεπανάληπτο fashion show του επιτυχημένου σχεδιαστή Πάρη Βαλταδώρου, σε μία ιδιαίτερα όμορφη τοποθεσία στη Γλυφάδα, στο 91 Private Club. Το εντυπωσιακό show ανέδειξε τη δημιουργικότητα και τη φαντασία της μόδας, προσφέροντας στους εκλεκτούς παρευρισκόμενους μία μοναδική εμπειρία.
Με κυρίαρχο στοιχείο το παιχνίδι με τα βολάν, τις λαμπερές παγιέτες και τις εντυπωσιακές λάμψεις, ο Πάρης Βαλταδώρος παρουσίασε τη συλλογή “Lagoon” που συνδύαζε τη θηλυκότητα με την τολμηρότητα, δίνοντας ένα ξεχωριστο αποτέλεσμα. Κάθε δημιουργία του ήταν μια μικρή ιστορία, γεμάτη φαντασία και εκρηκτικότητα. Η προσέλευση του κόσμου με πλήθος επωνύμων, influencers, fashion editors, δημοσιογράφων και προσώπων της Αθηναϊκής (και όχι μόνο) σόου μπιζ να δίνουν το παρόν και να χειροκροτούν με ενθουσιασμό.
Η τοποθεσία που πραγματοποιήθηκε το fashion show ανάμεσα στα minimal bungalows, την λίμνη και το υπέροχα σχεδιασμένο land-scaping έδωσε έναν ιδιαίτερο τόνο και ανέδειξε ακόμη περισσότερο τις δημιουργίες του σχεδιαστή, συνδυάζοντας τη λαμπρότητα με την κομψότητα.
Το show του Πάρη Βαλταδώρου και η παρουσίαση της συλλογής “Lagoon”, δεν ήταν απλώς ένα fashion show, αλλά μια πραγματική γιορτή της δημιουργικότητας και της σύγχρονης ελληνικής μόδας. Καταχειροκροτήθηκε για τη φαντασία και την εκλεπτυσμένη αισθητική του, “κλείνοντας” έτσι με ένα μοναδικό τρόπο την 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, Athens Fashion Week.
Η εκδήλωση καλύπτεται από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Έτσι, την 6η μέρα της Εβδομάδας Μόδας, Athens Fashion Week, τίμησαν με την παρουσία τους και εκπρόσωποι από το L’Officiel Arabia, το Harper’s Bazaar Serbia και το Harper’s Bazaar Italy, το αγγλικό Voir Fashion Magazine, αλλά και buyers από το Παρίσι, και πιο συγκεκριμένα από το Bagur showroom στη Γαλλία, στην Ν. Υόρκη και με συνεργασίες στη Μέση Ανατολή, όπως επίσης και από το Clothes Agency, France & UK. Επίσης, παρευρέθηκαν και εκπρόσωποι από την TRANOI, France.
Πολλοί επώνυμοι ήταν που τίμησαν με την παρουσία τους το λαμπερό show της 6ης ημέρας της Εβδομάδας Μόδας, όπως: Πέγκυ Ζήνα, Μελίνα Ασλανίδου, Ζέτα Δούκα, Σούλα Λιάκου, Ραμόνα Βλαντή, Γιάννης Πλούταρχος με τη σύζυγό του, Κατερίνα Κακοσαίου, Άντζελα Δημητρίου, Σάρα Εσκενάζυ. Ελίζαμπεθ Ελέτσι, Σπύρος Μπιμπίλας, Ελένη Χατζίδου, Κατερίνα Στικούδη, Shaya Hansen, Δέσποινα Μοιραράκη, Μαρίνα Σταυράκη κ.α.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο της MKO STRONG ME, που είναι ένα κίνημα για την πρόληψη και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από την Ασπασία Θεοφίλου. Το Strong me έχει διοργανώσει και συνεχίζει να πραγματοποιεί μεγάλες και σημαντικές δράσεις για την ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού.
Το Fashion Design Project by HYUNDAI αυτή τη σεζόν πραγματοποιείται ψηφιακά. Οι συμμετέχοντες καλούνται να σχεδιάσουν ένα σχέδιο μόδας που εκφράζει το στυλ και την προσωπικότητά τους σύμφωνα με το concept που έχει ορίσει η Hyundai. Αυτή τη χρονιά Το Urban Techwear συναντά το avant-garde utility. Ένα πάντρεμα της neon αισθητικής της Σεούλ και της cyberpunk ενέργειας, που ενσωματώνει τη φιλοσοφία Re:Style της Hyundai μέσω της επαναχρησιμοποίησης υλικών (ανακυκλωμένα υφάσματα, αυτοκινητιστικά και textiles ή αντισυμβατικά στοιχεία). Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να στείλουν το σχέδιο μόδας στο mail της διοργάνωσης fdp.afw@gmail.com. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φοιτητές μόδας και τεχνών, καθώς και κάθε άνθρωπος με ταλέντο στο σχέδιο που προέρχεται από το κοινό, ανεξαρτήτως ακαδημαϊκού προσανατολισμού. Ο νικητής έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρώτη του μίνι συλλογή, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.
Εκτός της τηλεόρασης, η 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας έχει δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming, στο site της διοργάνωσης https://athensfashionweek.gr/ αλλά και σε περιβάλλον δημοφιλών websites. Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, θα είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites. Παρουσιάστρια είναι η Σίβυλλα Βασιάδη.
Χορηγοί της 36ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:
Η DIMAND, ελληνική εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, με ηγετική παρουσία στον χώρο της ανάπτυξης ακινήτων, είναι υπερήφανος χορηγός της 36ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας. H επιχειρηματική της δραστηριότητα εστιάζεται κυρίως στις αστικές αναπλάσεις, στην υλοποίηση σύγχρονων βιοκλιματικών χώρων γραφείων, logistics και έργων μικτών χρήσεων, καθώς και αθλητικών εγκαταστάσεων. Έργα της αποτελούν, μεταξύ άλλων, ο Πύργος Πειραιά, το Μινιόν, η ανάπλαση της πρώην καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος, το PwC και το Kaizen Campus.
Στους μεγάλους χορηγούς, βρίσκεται και η PIRAEUS TOWER Α.Ε. που αποτελεί
κοινοπρακτικό σχήμα των DIMAND, EBRD και PRODEA Investments.
Το ντεμπούτο του στον κόσμο της μόδας κάνει το ΣΚΡΑΤΣ ως χορηγός στο 36ο Athens Fashion Week. Μάλιστα, το δημοφιλές παιχνίδι του ΟΠΑΠ θα πρωταγωνιστήσει στα New Designers Awards, όπου ανερχόμενοι designers θα παρουσιάσουν δημιουργίες εμπνευσμένες από το ΣΚΡΑΤΣ. Οι νέοι σχεδιαστές, που θα συμμετάσχουν στο catwalk της Πέμπτης 3 Απριλίου, θα συμπεριλάβουν στις κολεξιόν τους από μια δημιουργία με ένα στοιχείο…τύχης. Ο designer με το πιο ευφάνταστο ΣΚΡΑΤΣ outfit, θα κερδίσει το ειδικό βραβείο “Best Scratch Designer”.
H HYUNDAI θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Inster. Το Urban Techwear συναντά το avant-garde utility.
Ένα πάντρεμα της neon αισθητικής της Σεούλ και της cyberpunk ενέργειας, που ενσωματώνει τη φιλοσοφία Re:Style της Hyundai μέσω της
επαναχρησιμοποίησης υλικών.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design που φιλοξένησε το launch party του Athens Fashion Week.
Η BOUTZOUNIS στηρίζει με ενθουσιασμό την 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας με χορηγό το brand Gemma di Luna, το premium ιταλικό αφρώδες κρασί, απογειώνοντας τη Αθηναϊκή μόδα με γεύση, στυλ και sparkling διάθεση.
Διαθέσιμο σε Moscato και Prosecco, ξεχωρίζει για τις ντελικάτες φυσαλίδες, τη φρουτώδη φρεσκάδα και τα αρώματα που σαγηνεύουν τις αισθήσεις. Το εμβληματικό τιρκουάζ μπουκάλι του, εμπνευσμένο από τα χρώματα της Μεσογείου, μετατρέπει όλες τις νύχτες σας κάτω από το φεγγάρι, σε μια #GemmaΜoment!
Επίσημος χορηγός της 36ης Εβδομάδας μόδας είναι η BAT Hellas British American Tobacco δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά με τα καπνικά προϊόντα glo και velo.
Χορηγός σίτισης της 35ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας η εταιρεία Parnassos Delicatessen
Η εταιρία μεταφορών Greece travel έχει αναλάβει τις μετακινήσεις των μοντέλων και των διεθνών καλεσμένων.
Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και το Design Art Academy που έχει αναλάβει το hairstyling.
Επίσημοι υποστηρικτές είναι:
Η εταιρεία Dress Code, η Eventora, Minoan water, Happy people και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.
Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Περιφέρεια
Αττικής, Δήμου Πειραιά, Δήμου Αθηνών, Enterprise Greece, Εμπορικού και
Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΒΕΑ).
Χορηγοί επικοινωνίας: COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE,
DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT
LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR, Mr. Green.