της Αλεξάνδρας Γκίτση

www.capital.gr

Με τρία νέα καταστήματα, ηλεκτρονικά αυτή τη φορά, επεκτείνει τη δραστηριότητά του σε Ελλάδα και Κύπρο ο σουηδικός όμιλος H&M μέσα στην άνοιξη.

Το πρώτο εξ αυτών, δηλαδή το ηλεκτρονικό κατάστημα της φίρμας COS, του σουηδικού ομίλου, θα ανοίξει εντός του επόμενου μήνα και πριν το Πάσχα.

Αμέσως μετά θα ανοίξουν τα διαδικτυακά καταστήματα των brands Arket και Otherstories ενώ ετοιμάζεται και η έλευση των ηλεκτρονικών καταστημάτων των αλυσίδων Weekday και Monki, που ανήκουν επίσης στην H&M.

Ο σουηδικός όμιλος σε μια προσπάθεια να κάνει πιο ελκυστικά τα νέα του brands και γνωστά στο ελληνικό και κυπριακό κοινό θα προσφέρει στους εγγεγραμμένους χρήστες έκπτωση 20% και 10% αντίστοιχα, στο πλαίσιο της προωθητικής ενέργειας της πρώτης τους εμφάνισης.

Σήμερα η H&M διαθέτει στην Ελλάδα δίκτυο 35 σημείων της ομώνυμης αλυσίδας ένδυσης, δηλαδή αριθμός καταστημάτων ο οποίος δεν έχει μεταβληθεί την τελευταία διετία.

Σχετικά με τις επιδόσεις της την περασμένη χρήση, -Δεκέμβριος 2018 – Νοέμβριος 2019- ο ελληνικός βραχίονας της H&M εμφάνισε πωλήσεις 176,69 εκατ. ευρώ από 162,42 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 5% ή 9% με βάση τους υπολογισμούς της H&M Hennes & Mauritz AB, σε σουηδικές κορώνες. Επίσης σημειώθηκε σταθεροποίηση εσόδων (+0,03%), αλλά και ισχυρή ανάπτυξη κερδοφορίας +55,16%.

Στην Κύπρο όπου η εταιρεία διαθέτει ένα κατάστημα, οι πωλήσεις της αναπτύχθηκαν με ρυθμό 7% στα 8,2 εκατ. ευρώ από 7,4 εκατ. ευρώ το 2018. ενώ στη Βουλγαρία που λειτουργεί δίκτυο 21 καταστημάτων οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2% και ανήλθαν στα 63,2 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται πως εκτός της Ελλάδας, η Κύπρος και η Βουλγαρία, είναι αγορές που ελέγχονται από την ελληνική εταιρεία με επικεφαλής τον Mehmet Arisoy ο οποίος ανέλαβε από πέρυσι τη θέση του Country Sales Manager της H&M για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία, διαδεχόμενος τη Sandrine Galparoli.