Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Celine, Hedi Slimane λανσάρει την πρώτη σειρά αρωμάτων με την υπογραφή Celine.

Η συλλογή περιλαμβάνει συνολικά 11 αρώματα, εκ των οποίων τα 9 είναι διαθέσιμα προς αγορά, ενώ τα υπόλοιπα 2 θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2020.

Τα περισσότερα σχεδιάστηκαν για τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας, επομένως είναι πιο ανάλαφρα, αλλά υπάρχουν και αυτά που είναι αποκλειστικά για τη νύχτα και τις βραδιές που θα θυμόμαστε καιρό.

Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία για τη συλλογή είναι η στάση της εταιρείας σχετικά με την ουδετερότητα των φύλων. Για περισσότερα από 20 χρόνια, ο Slimane αμφισβητεί την κοινωνική έννοια του φύλου που σχετίζεται στενά με τη μόδα και την τέχνη και σημειώνει ότι «οι πολύπλευρες συνθέσεις στη συλλογή δεν κάνουν σκόπιμα καμία διάκριση ή διαχωρισμό μεταξύ παραδοσιακών αρσενικών και θηλυκών στοιχείων». «Εναρμονίζουν ή συνδυάζουν μια συνεχή αμφισβήτηση της νεωτερικότητας και των ταυτοτήτων».

Αν και οι 11 μυρωδιές είναι μοναδικές, το κάθε άρωμα συνδέεται σχολαστικά με το άλλο με ένα μοναδικό  χαρμάνι που εκπέμπει την κομψότητα και την πολυπλοκότητα του Slimane.

Η αισθητική της υψηλής μόδας του οίκου μεταλαμπαδεύεται μέσα από τη συσκευασία των αρωμάτων, η οποία εμπνέεται από τον κλασικισμό του 17ου αιώνα και τη γαλλική τέχνη του γυαλιού.

Η πολυδιάστατη συσκευασία με τη χρυσή αντανάκλαση, τη γεωμετρική δεξιοτεχνία και το διαφανές γυαλί, κάνουν το μπουκάλι να θυμίζει συλλεκτική τσάντα Celine, αλλά σε μορφή αρώματος.