Ο οίκος Carolina Herrera αποφάσισε να πειραματιστεί και εκείνο με το χώρο της ομορφιάς, δίνοντας μια νέα, φρέσκια ματιά στο τι σημαίνει high end beauty.

Πολυτελείς, πολύχρωμες συσκευασίες με ενδιαφέροντα prints, charms και oversized κρόσια, συνθέτουν τη «ready-to-wear» makeup σειρά του οίκου.

«Παραδοσιακά, τα προϊόντα μακιγιάζ είναι κάτι που κρύβετε στο συρτάρι του μπάνιο ή το νεσεσέρ σας. Αλλά αυτή είναι μια εντελώς νέα και πρωτοποριακή προσέγγιση της ομορφιάς”, λέει η Carolina A. Herrera, δημιουργική διευθύντρια ομορφιάς του brand Carolina Herrera Makeup και κόρη της σχεδιάστριας Carolina Herrera.

«Θέλαμε να δώσουμε στις γυναίκες την ευκαιρία να δείξουν τα προϊόντα μακιγιάζ τους, χωρίς να απολογούνται, σαν να είναι υπέροχα κοσμήματα», εξηγεί.

«Το μακιγιάζ μπορεί να είναι η τελική πινελιά που απογειώνει ένα outfit, αλλά είναι και από μόνο του ένα statement», λέει ο Wes Gordon, δημιουργικός διευθυντής του οίκου. «Θέλαμε κάθε κομμάτι να λειτουργεί και ως high-fashion αξεσουάρ, που μπορείς να φορέσεις και να καμαρώσεις για αυτό», προσθέτει.

Το πρώτο λανσάρισμα περιλαμβάνει 36 κραγιόν (16 ματ, 12 satin και 8 sheer), refillable πούδρες σε 8 αποχρώσεις, ένα highlighter, ένα mattifier και μια σειρά από πινέλα μακιγιάζ.