O περισσότερος κόσμος σε όλο τον πλανήτη βρίσκεται σε καραντίνα, εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού. Ένα γεύμα σε κάποιο εστιατόριο, μία συναυλία, η επίσκεψη σε ένα μουσείο είναι πλέον δραστηριότητες που φαντάζουν πολύ μακρινές. Οι πολιτιστικοί χώροι κάθε είδους είναι κλειστοί καθώς οι Αρχές έχουν πάρει κάθε αναγκαίο μέτρο προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού και έτσι όλη η διασκέδαση, ή τουλάχιστον το μεγαλύτερο μέρος της, βρίσκεται στο διαδίκτυο.

Η δημιουργικότητα και η δύναμη βρίσκονται στην καρδιά του οίκου Bottega Veneta” είπε ο Daniel Lee, creative director του label, σε δήλωσή του. “Είναι μια δύσκολη εποχή και νιώθουμε υπεύθυνοι να γιορτάσουμε αυτές τις αξίες και να αναζωπυρώσουμε τη χαρά και την ελπίδα στην κοινωνία μας.”

Χρησιμοποιώντας όλες τις online πλατφόρμες του, Instagram, YouTube, Weibo, Line, Kakao, Spotify, Apple Music, και το website, ο οίκος θα δώσει βήμα σε σεφ, καλλιτέχνες, συγγραφείς, μουσικούς, σκηνοθέτες και σχεδιαστές σε ένα “εργαστήρι δημιουργικότητας” όπως το αποκαλεί. Κάθε μέρα, μέσα σε μία εβδομάδα, το brand θα παρουσίαζει ένα πρόσωπο από όλους αυτους τους τομείς. Ο πρώτος θα είναι ο ίδιος ο Daniel Lee ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει ο David White, που σχεδίασε το σετ της fall 2019 καμπάνιας του οίκου. 

Πολλά brands κάνουν ό,τι μπορούν για να βοηθήσουν να μειωθεί η εξάπλωση του κορωνοϊού, ή υποστηρίζουν οργανισμούς που βοηθούν αυτούς που έχουν πληγεί. Ο οίκος Bottega Veneta δεν έχει ανακοινώσει ακόμα κάτι τέτοιο, όμως είναι εξίσου σημαντική η κίνηση να δώσει βήμα στην κουλτούρα και τον πολιτισμό σε μια τέτοια περίοδο. Και εφόσον όλοι είναι στο σπίτι, θα μπορούσαν να επωφεληθούν βλέποντας κάτι που αν μη τι άλλο, δίνει μια διέξοδο.