Σε μία βραδιά γεμάτη δημιουργικότητα, ταλέντο και έμπνευση πραγματοποιήθηκαν τα New Designers Awards by 1664 Blanc. Aνερχόμενοι και πρωτοεμφανιζόμενοι δημιουργοί παρουσίασαν τις συλλογές τους στο κοινό και την κριτική επιτροπή διεκδικώντας τα βραβεία Best Catwalk, Best Trendsetter και Best New Designer που αντιστοιχούν σε πολύ σημαντικά έπαθλα.

Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στο Περιστύλιο του Ζαππείου παρουσία πλήθους κόσμου, οι οποίοι υποστήριξαν την προσπάθεια των νέων δημιουργών παρακολουθώντας τις επιδείξεις τους. Παρουσιάστρια της βραδιάς ήταν η λαμπερή Κατερίνα Γκαγκάκη η οποία επέλεξε δημιουργία Yvonne Bosnjak.

Η 1664 Blanc, η premium γαλλική μπύρα, που κυκλοφόρησε πρόσφατα από την Ολυμπιακή Ζυθοποιια, στηρίζοντας τη μόδα και τη νεανική επιχειρηματικότητα, προσκάλεσε τους διαγωνιζόμενους να σχεδιάσουν και να παρουσιάσουν στην πασαρέλα μία επιπλέον δημιουργία, αντλώντας έμπνευση από την Γαλλική Ριβιέρα!

Όπως κάθε σεζόν, έτσι και φέτος, σημαντικές προσωπικότητες τίμησαν τη Διοργάνωση με τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή:

O καταξιωμένος σχεδιαστής Μάκης Τσέλιος, η Γεωργία Ασκητοπούλου, Senior Brand Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, η fashion editor Σάντυ Τσαντάκη, o Σπύρος Ξυλάς aπό τη σχολή Fashion Workshop και ο Δημήτρης Λιακωτίτης, ιδιοκτήτης της Simple Caracters.

Η Πρόεδρος της Athens Xclusive Designers Week, Τόνια Φουσέκη, συνεχάρη όλους τους συμμετέχοντες των New Designers Awards by 1664 Blanc κατά τη διάρκεια της ομιλίας της και αναφέρθηκε στα επιτεύγματα όλων αυτών των χρόνων καθώς και στη σκληρή προσπάθεια που απαιτείται για την επίτευξη της εξωστρέφειας της ελληνικής μόδας.

Νικητές των New Designers Awards της 26ης AXDW αναδείχθηκαν οι:

Best New Designer: Η Ελένη Ύψου με το brand IP_Suit που κέρδισε τις εντυπώσεις με τη νέα της συλλογή.  Μια συλλογή εμπνευσμένη από το κλασικό ανδρικό πουκάμισο και από το ανδρικό σακάκι. Το βελούδο, το casmire και το καπιτονέ κυριάρχησαν στις δημιουργίες της ενώ τα χρώματα που ενέπνευσαν τη συλλογή είναι το λευκό, το μπλε, το γκρι και το σκούρο κόκκινο. Το βραβείο αντιστοχεί σε μια συμμετοχή σε fashion show στο εξωτερικό δίνοντάς τη δυνατότητα να προβάλλει τις ξεχωριστές δημιουργίες της.

Βest Trendsetter: Ο Yiorgos Michoudis με τη νέα του συλλογή είναι ο νικητής αυτού του βραβείου το οποίο αντιστοιχεί σε μία ξεχωριστή ευκαιρία να προβάλλει τις δημιουργίες του κοσμώντας τη βιτρίνα της γνωστής αλυσίδας  καταστημάτων  Simple Caracters. Η minimal αισθητική, οι γήινες αποχρώσεις, οι clean-cut γραμμές και τα πολυτελή υφάσματα ήταν κυρίαρχα στοιχεία στις δημιουργίες του με τα office looks να ξεχωρίζουν.

 

Best Catwalk: Η Manto Mastrokalou είναι η νικήτρια του βραβείου Best Catwalk που  αντιστοιχεί σ΄ ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα fashion consulting από την εξειδικευμένη ομάδα του Fashion Workshop. Πηγή έμπνευσης της νέας της συλλογής είναι ο Πήγασος, το φτερωτό άλλο της ελληνικής μυθολογίας. Αέρινες γραμμές, μεγάλα ανοίγματα, περίτεχνοι γιακάδες και διαφορετικές αποχρώσεις του μωβ γέμισαν την πασαρέλα.

 

Στα New Designers Awards by 1664 διαγωνίστηκαν επίσης και άλλοι 9 ταλαντούχοι νέοι σχεδιαστές που παρουσίασαν τις δημιουργίες τους:

H νέα συλλογή της Panagiota Kalos είναι εμπνευσμένη από τον «άνδρα» και τον «προπάππο ΣΜΙΤ», βασισμένο στο ομότιτλο έργο του Νίκου Εγγονόπουλου, του σύγχρονου Έλληνα ζωγράφου και ποιητή. Μέσα από σύγχρονες τεχνικές όπως η ψηφιακή εκτύπωση, η σχεδιάστρια αποτύπωσε με ευφάνταστο τρόπο τα έργα του στις δημιουργίες της.

 

Η νέα κολεξιόν Lavish SS/20 «Bloom Story» έμοιαζε να είναι βγαλμένη από παραμύθι. Glitter, pastel και πορτοκαλί αποχρώσεις και σατέν υφάσματα ήταν πρωταγωνιστές στην επίδειξη.

 

Το νεοσύστατο brand Dantee με βασική επιρροή διάφορες κινηματογραφικές στιγμές παλαιού γαλλικού κινηματογράφου παρουσίασε μια συλλογή γεμάτη λάμψη. Mίνι στενά φορέματα, μανίκια με όγκους, τολμηρά ντεκολτέ και διαφάνειες κυριάρχησαν στα περισσότερα looks. Στην πασαρέλα παρουσιάστηκαν και εντυπωσιακές νυφικές δημιουργίες.

 

Ο Μάριος Φλώρου με το brand MARFL αναδημιούργησε και παρουσίασε μια νέα ερμηνεία της κλασικής στολής της Formula και όχι μόνο. Μεταλλικές μπούκλες, patchwork με δέρμα και με την παλέτα χρωμάτων να έχει μια ασπρόμαυρη βάση με το ηλεκτρικό μπλε αλλά και το ανοιχτόχρωμο γυαλιστερό βινύλιο ως λεπτομέρεια στα χρώματα ήταν βασικά στοιχεία στις δημιουργίες που παρουσιάστηκαν.

Η Alex Taratynova εμπνευσμένη από τα κύματα που βρίσκονται στη φύση, σχεδίασε με δομικό, ογκώδες  και αέρινο τρόπο την ιστορία που δείχνει τη μετάβαση του νερού στον αέρα και στη γη. Στην επίδειξη παρουσιάστηκαν δημιουργίες με πρωτότυπους όγκους σε μωβ και μπλε κυρίως αποχρώσεις με όλα τα μοντέλα να φορούν ιδιαίτερα headpieces ολοκληρώνοντας τα looks.

 

Ορμώμενος από το παραμύθι «Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων» δημιουργήθηκε η συλλογή “Wonderlab” Christangelos. Ο συνδυασμός αφηρημένων και πολύ constructive γραμμών και τεχνικών, στοχεύουν στο να τονίσουν την έλλειψη συναισθηματικής σταθερότητας που χαρακτηρίζει κάθε άτομο στην αναζήτηση του πραγματικού εαυτού του, το οποίο είναι και ο κεντρικός άξονας της συλλογής. H παρουσίαση των δημιουργιών του πραγματοποιήθηκε σ’ ένα πολύ ατμοσφαιρικό performance από ηθοποιούς.

 

Ανδρόγυνα δυναμικά σχέδια με ρομαντικές λεπτομέρειες, σύνολα με έντονους όγκους και layring με ιδιαίτερα μανίκια και γιακάδες παρουσιάστηκαν από τη νέα σχεδιάστρια Μύρια Κυριάκου και το brand Min&Max. Ανάλαφρα μεταξωτά και βαμβακερά υφάσματα σε παλ χρώματα, δαντέλες και φλοράλ συνδυασμένα με μεγάλες τσάντες και αλυσίδες γέμισαν την πασαρέλα το απόγευμα της Παρασκευής.

 

 

Η νέα συλλογή SL by Leonidas Giannopoulos με τίτλο «Ester» περιλάμβανε λαμπερά υφάσματα και λεπτομέρειες. Maxi φορέματα σε κόκκινο χρώμα, σατέν ολόσωμες φόρμες και λεπτομέρειες με τούλι ήταν βασικά στοχεία στα περισσότερα looks ενώ στην επίδειξη παρουσιάστηκε και νυφική δημιουργία του σχεδιαστή.

 

Βασικός πυρήνας της έμπνευσης της νέα συλλογής My way είναι το «πλέγμα» η απεικόνιση του οποίου επιτυγχάνεται με τη χρήση σίτας η οποία μεταμορφώθηκε στις δημιουργίες της σε βολάν, σούρες και πιέτες. Δημιουργίες από ελαστικό βελούδο, οργάντζα και λεπτομέρειες από τούλι, χάντρες και πούλιες ήταν βασικά χαρακτηριστικά ενώ τα διαίτερα καπέλα ολοκλήρωσαν τα μοναδικά looks.

Ακόμη, στην 2η ημέρα της AXDW, ταλαντούχοι απόφοιτοι των σχολών AΚΤΟ Art & Design, Avioti, Κόβω-Ράβω-Δημιουργώ και Athens Fashion Club παρουσίασαν τις προσωπικές τους συλλογές και δημιουργίες κερδίζοντας τις εντυπώσεις των παρευρισκόμενων.

 

Το μακιγιάζ των επιδείξεων επιμελείται ο Φρέντυ Καλομπράτσο και η σχολή Freddy Makeup Stage, ενώ τα υπέροχα χτενίσματα δημιουργούνται με τα καινοτόμα προϊόντα hairstyling Rene Furterer. Η εταιρία DUST+CREAM είναι αποκλειστικός χορηγός προϊόντων Make-Up της ελληνικής Eβδομάδας Mόδας.

 

Οι επισκέτες του Ζαππείου έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν τα υπέροχα χαρμάνια του Nescafé Gold που δίνει μια χρυσή πινελιά στην Εβδομάδα Μόδας και τη φρουτώδη γαλλική μπύρα 1664 Blanc ενώ μπορούν να γνωρίσουν το νέο σύστημα ατμίσματος MyBlu της Ιmperial Τobacco. Platinum Sponsor της AXDW αυτής της σεζόν είναι η Z Empire Global.

 

Παράλληλα με τις επιδείξεις, οι επισκέπτες της AXDW έχουν ακόμη την ευκαιρία να απολαύσουν και να αποκτήσουν τις τρέχουσες συλλογές Ελλήνων σχεδιαστών κοσμημάτων που συμμετέχουν στον ειδικό χώρο των Xclusive Elements που έχει στηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο και συγκεκριμένα τις δημιουργίες των: 2k10, Antonio Boggati, Apoxylo, Calliope Psoma, Debbie Tzima Design, Eleni Karepidou, Eleni Tsaprali, ET Collection, Fgtonsilk, Kaleido Jewelry και The Briteline.

 

Όλες τις ημέρες της διοργάνωσης διεξάγεται ο ανοιχτός διαγωνισμός Fashion Design Project όπου οι ενδιαφερόμενοι ανεξαρτήτως σπουδών και με βάση μόνο το ταλέντο τους μπορούν να ετοιμάσουν σχέδιο εντός μιας ώρας διεκδικώντας τη συμμετοχή τους στα επόμενα New Designers Awards.

 

 

26th Athens Xclusive Designers Week

 

Platinum Sponsor: Z Empire Global

 

Gold Sponsor: Rene Furterer

 

Official Sponsor: Nescafé Gold

 

New Designers Awards Sponsor: 1664 Blanc

 

Hospitality Sponsor: Αcademia of Athens Hotel

 

Makeup Product Sponsor: DUST+CREAM

 

Hairstyling Partner: Ilias & Staff Salons

 

Makeup Partner: Freddy Make up Stage

 

Official Transfer Partner: Porsche & SIXT

 

Official Travel Sponsor: Executive Travel

 

Backstage Sponsor: Hewlett Packard

 

Official Supporter: Stefaniotis Events

 

Catering Partner: L’Artigiano

 

Communication Sponsors MAD, MAD RADIO, MUSIC 89.2, YOU, DELUXE, TLIFE, FASHION DAILY

 

Partners: So Fine! Communications Management, Σχολή Κομμωτικής Diamantopoulos

 

Under the auspices: Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμος Αθηναίων, Enterprise Greece, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ), Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ), Eμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ),  Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΒΕΑ), Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ), Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ)

With the support of: This is Athens-Convention & Visitors Bureau

Περισσότερα νέα για τη διοργάνωση ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.axdw.gr και τις επίσημες σελίδες της στα  socialmedia: facebook.com/axdweek & instagram.com/axdweek

 

Για περισσότερες πληροφορίες:

Αλεξάνδρα Ταμπακάκη, 210-9211013-6936883800/ press@axdw.gr