Της Ναταλίας Μαρκάκη
Νάσο που σε βρίσκω;
Περιοδεία με το νέο έργο του Γιώργου Μακρή την Αννέ..χεια στην βόρεια Ελλάδα.
Μιλησέ μου για την συνεργασία σου με τον Γιώργο, πως δύο εκρηκτικοί χαρακτήρες ταιριάζουν τόσο πολύ.
 
Με τον Μακρή είμαστε μαζί πέντε χρόνια, μαλώνουμε για το παραμικρό, μπορεί ξαφνικά το πεδίο να μοιάζει με ατομική βόμβα που μόλις έσκασε. Δεν αμφισβήτησα όμως ποτέ την καλλιτεχνική του υπόσταση, τον θεωρώ ένα σίγουρο άλογο στην ιππόδρομους της αρένας του θεάτρου. Έχει κάτι το μοναδικό και διαφορετικό επάνω του το οποίο δεν μπορώ να στο εξηγήσω πρέπει να το καταλάβεις αν μπορέσεις όταν τον δείς στην σκηνή. Έχει αυτό το κάτι που εμένα μου δίνει την ασφάλεια της καλλιτεχνικής του ύλης και μπορώ να δουλέψω. Μπορεί να με ακούσεις να του πώ τέλος φεύγω παραιτούμαι αλλά είναι πάνω στα νεύρα μου μετά περνάει. Και αυτό συμβαίνει γιατί όταν κάτι ξεφύγει από το δίκτυο που έχεις στήσει σε μια δουλειά μερικές φορές δεν μπορείς να το μαζέψεις και ξεφέυγει ο έλεγχος και αυτό κάποιες φορές μπορεί να φέρει την καταστροφή. Αλλά και ο Γιώργος  δεν έχει μία ιδιότητα για να πείς θα περιοριστώ σε αυτό, έχει τρείς διαφορετικές ιδιότητες του παραγωγού που σημαίνει ότι έχει όλο το οικονομικό σκέλος στο κεφάλι του, του ηθοποιού και σκηνοθέτη άρα την ευθύνη όλου του έργου. Για μένα ο Γιώργος είναι πρώτα φίλος και μετά συνεργάτης, έχεις δεί μέσα σε μία οικογένεια να μην υπάρχουν προστιβές; πάντα υπάρχουν, αλλά όταν είσαι οικογένεια αγαπάς και η αγαπή είναι δυνατή μέσα σε μία οικογένεια.
 
Ενιωσες ποτέ σου πόλεμο όλα αυτά τα χρόνια δίπλα στο Γιώργο;
 
Έμαθα να ζώ αρμονικά δίπλα στα φίδια και τα άγρια θηρία, σε μεγάλο ποσοστό πλέον και είναι ελάχιστες οι φορές που θα μπώ στην διαδικασία να απαντήσω. Πόλεμος υπάρχει, από το ίδιο σου το συνάφι, από τους ίδιους σου τους συνεργάτες, από ανθρώπους που φροντίζεις να παίρνουν το μεροκάματο τους ακόμα και όταν δεν το φέρνουν για να το πάρουν. Δαγκώνουν το χέρι που τους ταίζει την οικογένεια τους. Όταν κανείς δεν τους δίνει δουλειά και τους την δίνει ο Γιώργος ακόμα και αν δεν αξίζει πλέον να ειναι στην δουλειά αυτή.
Στον χώρο με επέβαλε με το έτσι γουστάρω ο Μακρής, ενώ είχε την επιλογή να μην το κάνει, για αυτό σου είπα πρίν ότι με τον Γιώργο είμαστε οικογένεια. Ακουγα ανθρώπους του χώρου να προσπαθούν να με τελειώσουν την ίδια στιγμή που μου ζητόυσαν να τους βοήθησω, αλλά ο Μακρής είχε και έχει άλλη άποψη πίστευει σε εμένα και αυτό του το οφείλω δεν μπορώ να τον προδώσω όσο και να μαλώσουμε. Αν κάτι έγινα μέσα σε αυτό τον χώρο το οφείλω στον Μακρή και μόνο σε αυτόν και θα του το οφείλω πάντα.
 
Ποία είναι η αποψή σου για τους ηθοποιούς του χθές και αυτούς του σήμερα;
 
Υπάρχουν άνθρωποι στο θέατρο που έχουν να δώσουν πράγματα και κάποιοι άλλοι που ακόμα δεν έχουν καταλάβει ότι ό χρόνος τέλειωσε και πρέπει να πάνε σπίτι τους, ότι ο ήλιος έδυσε και δεν θα βγεί η ανατολή ξανά για εκείνους και όμως τους βλέπεις, μένουν και μιλάνε για το ξέρεις ποιός η ποιά είμαι εγώ; Το ονομά μου εκεί, παρακαλάνε δημοσιογράφους να τους κρατάνε στην επικαιρότητα, και μένουν, αφού έχουν στερήσει από έναν άλλο ηθοποιό το μεροκάματο και τον κρατάνε στην αφάνεια και στην πείνα.Όλοι αυτοί γνωρίζουν τον θάνατο στην σκηνή από τον ίδιο τον κόσμο που αφήνει άδεια τα καθίσματα στα θεατρά τους και μετά αλλαζουν ρώτα και βγάζουν cd και τραγουδάνε γιατί απλά δεν πουλάνε αι δεν τα φέρνουν. Οι ηθοποιοί του σήμερα είναι αυτοί που βγαίνουν με όνειρα απο την σχολή αλλά δεν μπορουν να σταθούν επάνω στο σανίδι γιατί το θέατρο δεν μαθαίνετε, πρέπει να το έχεις και αν πάρεις τις σωστές βάσεις από την σχολή πρέπει αφου βγεις να το εξελίξεις με πολύ δουλειά, πρέπει να την ιδρώσεις την φανέλα και όχι να περπατάς στην ασφάλεια σου.
 
Υπάρχουν μάνατζερ στην εποχή μας;
 
Πλην του Ηλία Ψινάκη όχι δεν υπάρχουν μάνατζερ, Αν υπάρχει μάνατζερ στην Ελλάδα να μου τον δείξεις και να μου πείς αυτός είναι. Kοράκια είναι. Για να γίνεις μάνατζερ πρέπει να μαθαίνεις από τον καλύτερο και αναφέρομαι στον Ηλία Ψινάκη και μόνο. Τώρα κάποιες αδερφές κακιές κουνιστές και φαντασμένες όχι αγάπη μου δεν είναι μάνατζερ προαγωγοί είναι που κάνουν ζημιά στον χώρο.
 
Ναι αλλά έτσι όπως το λές και εσύ μάνατζερ είσαι και μάλιστα με επιτυχίες και πολύ σημαντικές συνεργασίες.
 
Εγώ δεν είμαι μάνατζερ εγώ την πλάκα μου κάνω και περνάω καλά. Ξέρεις πότε λέω ότι είμαι μάνατζερ; Στον Μακρή και ξέρεις γιατί; λατρεύω την αντιδρασή του. Όχι δεν είμαι μάνατζερ, μην με ρωτάς τι είμαι γατί δεν ξέρω να στο απαντήσω. Στην ζωή μου όσα ήθελα να ζήσω τα έζησα όσα ήθελα στον χώρο να κάνω τα έκανα. Συνεργάστηκα με όλους, τους αγάπησα όλους και έμεινα σε έναν τον Γιώργο που με φωνάζει pr αράκι μου γλυκό. Δεν ξεκίνησα σήμερα, για να έχω την πείνα, πάνε κάπου 25 χρόνια πορείας και χόρτασα. Αν κάτι το κάνω καλά το δείχνει η πορέια όχι εγώ. Εγω τελειώνω όταν ο Μακρής κρεμάσει τα παπούτσια του και αν το κάνει συντομα θα είναι σύντομα. 
Μίλησε μου για την συνεργασία σου με τον Μάρκο Λεζέ.
 
O Mάρκος έιναι ένας άνθρωπος χορτασμένος στον χώρο, πίστεψε με είναι τόσο απλός όσο δεν το πιστεύεις, είναι ένας τεράστιος ηθοποιός με καλλιτεχνική υπόσταση. Είναι Άνθρωπος. Δεν έτυχε να συνεργαστούμε ποτέ και συνεργαστήκαμε φέτος δεν τον ήξερα και δεν με ήξερε.
Νιώθω την αγάπη του αλήθεια στο λέω. Όταν τον γνώρισα ο Μάρκος δεν πίστευε και δεν πιστεύει σε μάνατζερ και μάγισσες είναι συνειδητοποιημένος και δεν τον ξεγελάς. 
 
Μιλάει όμως δημόσια με τα καλύτερα λόγια για εσένα ειδικά σε αναρτήσεις στο Facebook.
 
Κατάλαβες λοιπόν, αυτό που σού έλεγα πρίν στην ερωτησή σου για τον μάνατζερ; Όταν ένας Λεζές μιλάει με τα καλύτερα λόγια για εσένα που χέστηκε γιατί να το κάνει; στο χρωστάει; τέλειωσε, όσα λεφτά και να πάρεις τα λόγια του έχουν μεγαλύτερη αξία. Ξέρεις τι κάνει τον μάνατζερ μάνατζερ; να μιλάνε οι άλλοι με καλά λόγια για εσένα, κάνε τον καλλιτέχνη να σε εμπιστεύεται, φούμαρα ακούν κάθε μέρα και όλη μέρα. 
 
Επόμενος Σταθμός;

H Ρόδος, 4 παραστάσεις γεμάτες γέλιο, αγάπη, πάθος για την δουλειά και ένα δυνατό αποτέλεσμα. 1 και 2 Δεκεμβρίου στο Δημοτικό Θέατρο.
Νάσο πόσο δύσκολο είναι να κερδίσεις το σεβασμό του καλλιτέχνη και να τον κάνεις να σε εμπιστευτεί;
 
Δεν προσπάθησα ποτέ να σε πείσω και ούτε αποζητώ την αποδοχή, χέστηκα πατόκορφα, οι σχέσεις χτίζονται και αν έχουν γερά θεμέλια θα αντέξουν. Σίγουρα θα έχω κάνει λάθη και σίγουρα θα έχω αδικήσει. Ουδείς άσφαλτος όλοι πεζοδρόμιο όπως έλεγε η Άντζελα ( γέλια ).
Οι καλλιτέχνες είναι περίεργα ζώα και εγώ δεν γίνομαι η τροφή τους γιατί είμαι πολύ περίεργο ζώο και δύσκολος άνθρωπος. Πιστεψέ με έχω δίπλα μου ότι χρειάζομαι και ότι δεν χρειάζομαι απλά αποχωρεί η αποχωρώ.