ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ HAVAIANAS®, ΤΟΝ ΠΡΏΤΟ ΠΕΛΑΤΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ DIGITAL SHOWROOM

 

H καινοτόμα start-up εταιρία HATCH, η οποία υποστηρίζεται από την PVH Corp. που διαθέτει στο χαρτοφυλάκειό της εμβληματικές μάρκες, όπως η TOMMY HILFIGER και η Calvin Klein, υπογράφει συμφωνία με το παγκοσμίως γνωστό brand HAVAIANAS® που θα αποτελέσει τον πρώτο της πελάτη που θα χρησιμοποιήσει το λογισμικό της για το Digital Showroom. Διασταυρώνοντας μόδα και τεχνολογία, η HATCH πρωτοπορεί δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη και ψηφιακά καθοδηγούμενη εμπειρία χονδρικής πώλησης. Η εφαρμογή της τεχνολογίας που δημιούργησε η HATCH για το Digital Showroom, επέτρεψε στο brand HAVAIANAS® να πραγματοποιήσει εξ ολοκλήρου ψηφιακά τις πωλήσεις της για τη σεζόν 2021, εξαλείφοντας ουσιαστικά την ανάγκη για φυσικά δείγματα.

 

H ψηφιακή τεχνολογία του Digital Showroom, που ξεκίνησε να αναπτύσσεται το 2014 από την PVH Corp., έχει φέρει επανάσταση στη διαδικασία χονδρικής πώλησης για τα brands Tommy Hilfiger και Calvin Klein. Από τον Ιανουάριο του 2020, η start-up εταιρεία HATCH αξιοποιεί την πενταετή της εμπειρία στο χώρο της μόδας και της τεχνολογίας, για να φέρει το Digital Showroom στην ευρύτερη βιομηχανία της μόδας μέσω του μοντέλου SaaS: ένα λογισμικό μοντέλο αδειοδότησης, μέσω του οποίου δίνεται πρόσβαση στην τεχνολογία – που φιλοξενείται στο cloud – που παρέχεται με συνδρομή. Χάρη στην εμπειρία της, η HATCH προσφέρει και συμβουλευτικές υπηρεσίες ψηφιακού μετασχηματισμού για να διευκολύνει τη μετάβαση ενός brand στο μέλλον της χονδρικής πώλησης.

 

“Η συνεργασία με το HATCH ήταν μια συναρπαστική εμπερία προς τον μετασχηματισμό της HAVAIANAS® “, δήλωσε η Merel Werners, Marketing Director EMEIA της HAVAIANAS® . “Έχουμε εντυπωσιαστεί από τον συνδυασμό τεχνολογίας και ανθρώπινης συμβολής, καθώς και με το πώς η HATCH δίνει προτεραιότητα στο brand με έναν ψηφιακό τρόπο, έτσι ώστε το Digital Showroom να σου δίνει μια ολοκληρωμένη αίσθηση του τι είναι η HAVAIANAS®. Η διαδικασία ήταν απόλυτα ομαλή και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε και μελλοντικά με τη HATCH πάνω σε νέες καινοτομίες που θα καταστήσουν την ψηφιακή πώληση ακόμα πιο επιτυχημένη”.

 

“Η ψηφιοποίηση της χονδρικής πώλησης παίζει κρίσιμο ρόλο για ένα πιο αποτελεσματικό, πιο ανθεκτικό και πιο βιώσιμό κύκλο ζωής στη μόδα”, δήλωσε η Anne-Christine Polet, Senior Vice President για τις ψηφιακές επιχειρήσεις (HATCH) στην PVH Europe. “Με τη συνεργασία με τη HAVAIANAS® , θα αποκτήσουμε πολύτιμες γνώσεις για να τροφοδοτήσουμε τη διαδικασία ανάπτυξης νέων καινοτομιών και να καταστήσουμε το HATCH Digital Showroom ακόμα πιο αποτελεσματικό. Αυτό είναι το μέλλον της μόδας και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε την τεχνολογία να μπαίνει τόσο δυναμικά στον κλάδο.”

 

Το brand Havaianas, που πλησιάζει πλεόν τα εξήντα χρόνια στον κλάδο, επέλεξε να επικεντρωθεί στην ψηφιοποίηση του brand, ενώ η κρίση του COVID-19, που κατέστησε αδύνατη τη χρήση των παραδοσιακών μεθόδων χονρικής πώλησης, επιτάχυνε αυτή την επιλογή. Η ευελιξία που προσφέρει το Digital Showroom επιτρέπει στην εταιρεία να διεξάγει online συναντήσεις με πελάτες, να παρέχει μια αποτελεσματική διαδικασία πωλήσεων που παράλληλα ενσωματώνει και το storytelling του brand HAVAIANAS® και εξαλείφει την ανάγκη για πολλαπλά εργαλεία και λογισμικά χονδρικής πώλησης. Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες της HATCH υποστήριξαν επίσης την προετοιμασία της ομάδας πωλήσεων της HAVAIANAS® σε Ευρωπαικό επίπεδο. Όλες οι ομάδες προετοιμάστηκαν μέσα σε οκτώ εβδομάδες με την υποστήριξη των HATCH masterclasses, την εκπαίδευση για τις ψηφιακές πωλήσεις μέσω του Digital Showroom.

 

Καταργώντας την ανάγκη για φυσικά δείγματα, το HATCH Digital Showroom βελτιώνει την ταχύτητα στην αγορά, επιτρέποντας στα brands να παρέχουν στους πελάτες τους αυτό που θέλουν γρηγορότερα από ποτέ, να βελτιστοποιούν τις συλλογές τους και να κάνουν ένα θετικό βήμα προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον στον κλάδο της μόδας.