Η 4η ημέρα της 36ης Εβδομάδας Μόδας, Athens Fashion Week, συνεχίστηκε με εντυπωσιακές συλλογές, λαμπερούς προσκεκλημένους, μοναδικές εμφανίσεις και fashion shows που γέμισαν ομορφιά, φαντασία και λάμψη την Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ, στον Πειραιά.
Η 4η ημέρα της 36ης Εβδομάδας Μόδας, ξεκίνησε με τον αγαπημένο σχεδιαστή Scala di Barelier όπου παρουσίασε τη συλλογή “Scarlet Summer”. Κατακόκκινο καλοκαίρι. Πάθος, δροσιά, ανεμελιά μέσα από μια πανδαισία πορφυρών, ροζ, μπλε και καφέ αποχρώσεων. Ανάλαφρα υφάσματα με ανάγλυφες υφές, αγκαλιάζουν το σώμα και το αναδεικνύουν μέσα από την φυσική του κίνηση. Οι διαχρονικές ρίγες ορίζουν την κλίμακα ενώ τα μαγιό με το χαρακτηριστικό πατερν και τα ιδιαίτερα beachwear και πλεκτά ολοκληρώνουν την αισθητική φιλοσοφία του brand. Ανεπιτήδευτη, διαχρονική κομψότητα με φρέσκιες πινελιές σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας!
Στη συνέχεια το fashion brand Nema, παρουσίασε μία συλλογή με χρώματα και σχέδια εμπνευσμένα από ήλιο και θάλασσα που συναντάμε στα ελληνικά νησιά καθε καλοκαίρι . Κατάφεραν να το μεταδώσουν και σε πάνω από 30 χώρες που εξάγουν τα προϊόντα τους.
Τη σκυτάλη πήρε το fashion brand Celebrity Skin του Δημήτρη Στρέπκου, όπου παρουσίασε τη συλλογή “Sante Alkegria 25”. Κινείται στο γνώριμο Avant- Garde ύφος με μοναδικές χειροποίητες δημιουργίες, σε ένα πιο ρομαντικό ύφος. Ο συνδυασμός του moulage με ένα εξαιρετικό πατρόν και με την χρήση ετερόκλητων υλικών, δίνει ένα μοναδικό και απαράμιλλης αισθητικής αποτέλεσμα. Επιστροφή στο αγαπημένο μαύρο, άφθονα λευκά και ένας πειραματισμός με εμπριμέ πανιά αλλάζουν το όλο σκηνικό. Στην πασαρέλα του περπάτησαν πολλοί διάσημοι φίλοι του.
Την 4η ημέρα της 36ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας, έκλεισε το εντυπωσιακό concept show του πολυαγαπημένου Λάκη Γαβαλά, το οποίο σημείωσε μεγάλη επιτυχία. και παρευρέθηκε πλήθος εκλεκτών καλεσμένων.
Το concept της βραδιάς είχε ως τίτλο «Μπουγάδα» και το σκηνικό θύμιζε μια αυθεντική αθηναϊκή ταράτσα. Η βραδιά άνοιξε με δύο ηλικιωμένες αξιαγάπητες κυρίες να πλένουν ρούχα σε παραδοσιακή ξύλινη σκάφη, μια συμβολική σκηνή που έδωσε τον τόνο για τη φιλοσοφία του show: τα ρούχα δεν είναι αναλώσιμα, αλλά επαναπροσδιορίζονται και αποκτούν νέα ζωή μέσα από το πλύσιμο, το συνδυασμό, τη φαντασία και τη μνήμη.
Ο Λάκης Γαβαλάς παρουσίασε ένα μοναδικό πάντρεμα παλιών και νέων συλλογών, δικών του αλλά και αγαπημένων φίλων και φοιτητών του, με στόχο να αναδείξει τη διαχρονικότητα της μόδας και τη σημασία της κυκλικής οικονομίας στον σύγχρονο σχεδιασμό. Το αποτέλεσμα ήταν ένα πολυαισθητηριακό show γεμάτο χρώμα, συναίσθημα και αυθεντικότητα, που επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά το αξεπέραστο ταλέντο του να εμπνέει και να εκπλήσσει ενώ καθόλη τη διάρκεια του show ακουγόταν μια διασκευή με την φωνή της Άννας Παναγιωτοπούλου να τραγουδάει ποιος « ποια πήγε κι άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσα;».
Πλήθος εκλεκτών καλεσμένων παρευρέθηκαν την 4η ημέρα, προσωπικότητες από τον χώρο της μόδας, δημοσιογράφοι, fashion editors και δημοφιλείς creators, celebrities σε μια sold out βραδιά αφιερωμένη στην μόδα με φόντο τη βιωσιμότητα και τη δημιουργική επαναχρησιμοποίηση.
Η εκδήλωση καλύπτεται από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Έτσι, την 4η μέρα της Εβδομάδας Μόδας, Athens Fashion Week, τίμησαν με την παρουσία τους και εκπρόσωποι από το L’Officiel Arabia, το Harper’s Bazaar Serbia και το Harper’s Bazaar Italy, το αγγλικό Voir Fashion Magazine, αλλά και buyers από το Παρίσι, και πιο συγκεκριμένα από το Bagur showroom στη Γαλλία, στην Ν. Υόρκη και με συνεργασίες στη Μέση Ανατολή, όπως επίσης και από το Clothes Agency, France & UK. Επίσης, παρευρέθηκαν και εκπρόσωποι από την TRANOI, France. Πολλοί επώνυμοι ήταν που τίμησαν με την παρουσία τους τη λαμπερή βραδιά της 4ης ημέρας της Εβδομάδας Μόδας, όπως: Βίκυ Κουλιανού, Σούλα Λιάκου, Γιώργος Πράσινος, Μάγκυ Χαραλαμπίδου, Εσκενάζυ Σάρα,
Χορηγοί του fashion show του Λάκη Γαβαλά ήταν:
Τα μαλακτικά ρούχων Tesori d’ Oriente, όπου γεννήθηκαν από ένα όραμα που προσφέρει σε όλους τη δυνατότητα να μεταμορφώνουν μικρές καθημερινές πράξεις σε τελετουργίες καθαρής απόλαυσης. Οι εξωτικές απολαύσεις και οι πολύτιμες υφές αφηγούνται ιστορίες για κόσμους γεμάτους γοητεία με χιλιόχρονη ιστορία. Αρώματα σαν απόηχοι μακρινών χωρών για σωματική και πνευματική ευεξία.
Ta καλλυντικά Inglot, τα οποία δημιουργούν καλλυντικά προσβάσιμα σε όλους. Το μακιγιάζ είναι ένας “παιδότοπος” και οι κανόνες του “παιχνιδιού” είναι δικοί σου. Ως brand, εκτιμούν την ατομικότητα των πελατών τους και προσφέρουν μια ευρεία γκάμα προϊόντων κορυφαίας ποιότητας για να καλύψουν ποικίλες ανάγκες. Είναι γνωστοί για την καινοτόμο προσέγγισή τους στα καλλυντικά και την ευρεία ποικιλία προϊόντων που προσφέρουν, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων που έχουν επαναστατήσει στη σύγχρονη προσέγγιση στο μακιγιάζ. Είναι οι πρωτοπόροι στην έννοια των εξατομικευμένων παλετών μακιγιάζ, γνωστών ως Freedom System, του μοναδικού Duraline, καθώς και του διάσημου AMC Eyeliner Gel, ενός από τα πιο δημοφιλή eyeliner παγκοσμίως.
To σύστημα σιδερώματος και steamer από Braun, Για 100 χρόνια η Braun έχει τηρήσει τρεις σημαντικές αρχές, εμπνευσμένες από ανθρώπους: Ο καλός σχεδιασμός είναι απλός, χρήσιμος και κατασκευασμένος για να διαρκεί. Μέχρι σήμερα, άνθρωποι σε όλο τον κόσμο στρέφονται σε εμάς επειδή τα προϊόντα Braun κάνουν τη ζωή καλύτερη. Εμπιστεύονται την επωνυμία μας όταν μετράει περισσότερο: Είτε θέλουν να ετοιμάσουν αυτό το ιδιαίτερο δείπνο για ένα πρώτο ραντεβού, είτε να σιδερώσουν το καλύτερο πουκάμισό τους για μια σημαντική συνέντευξη εργασίας είτε να ετοιμάσουν ένα πλούσιο πρωινό για όλη την οικογένεια.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο της MKO STRONG ME, που είναι ένα κίνημα για την πρόληψη και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από την Ασπασία Θεοφίλου. Το Strong me έχει διοργανώσει και συνεχίζει να πραγματοποιεί μεγάλες και σημαντικές δράσεις για την ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού.
Το Fashion Design Project by HYUNDAI αυτή τη σεζόν πραγματοποιείται ψηφιακά. Οι συμμετέχοντες καλούνται να σχεδιάσουν ένα σχέδιο μόδας που εκφράζει το στυλ και την προσωπικότητά τους σύμφωνα με το concept που έχει ορίσει η Hyundai. Αυτή τη χρονιά Το Urban Techwear συναντά το avant-garde utility. Ένα πάντρεμα της neon αισθητικής της Σεούλ και της cyberpunk ενέργειας, που ενσωματώνει τη φιλοσοφία Re:Style της Hyundai μέσω της
επαναχρησιμοποίησης υλικών (ανακυκλωμένα υφάσματα, αυτοκινητιστικά και textiles ή αντισυμβατικά στοιχεία). Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να στείλουν το σχέδιο μόδας στο mail της διοργάνωσης fdp.afw@gmail.com. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φοιτητές μόδας και τεχνών, καθώς και κάθε άνθρωπος με ταλέντο στο σχέδιο που προέρχεται από το κοινό, ανεξαρτήτως ακαδημαϊκού προσανατολισμού. Ο νικητής έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρώτη του μίνι συλλογή, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.
Η εκδήλωση καλύπτεται από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα από την Μέση Ανατολή το L’Officiel Arabia, από την Σερβία τα περιοδικά Harper’s Bazaar και από την Αγγλία το Voir Fashion Magazine. Επίσης, την εκδήλωση θα παρακολουθήσουν buyers από το Παρίσι.
Εκτός της τηλεόρασης, η 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας έχει δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming, στο site της διοργάνωσης https://athensfashionweek.gr/ αλλά και σε περιβάλλον δημοφιλών websites. Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, θα είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites. Παρουσιάστρια είναι η Σίβυλλα Βασιάδη.
Χορηγοί της 36ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:
Η DIMAND, ελληνική εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, με ηγετική παρουσία στον χώρο της ανάπτυξης ακινήτων, είναι υπερήφανος χορηγός της 36ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας. H επιχειρηματική της δραστηριότητα εστιάζεται κυρίως στις αστικές αναπλάσεις, στην υλοποίηση σύγχρονων βιοκλιματικών χώρων γραφείων, logistics και έργων μικτών χρήσεων, καθώς και αθλητικών εγκαταστάσεων. Έργα της αποτελούν, μεταξύ άλλων, ο Πύργος Πειραιά, το Μινιόν, η ανάπλαση της πρώην καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος, το PwC και το Kaizen Campus.
Στους μεγάλους χορηγούς, βρίσκεται και η PIRAEUS TOWER Α.Ε. που αποτελεί
κοινοπρακτικό σχήμα των DIMAND, EBRD και PRODEA Investments.
Το ντεμπούτο του στον κόσμο της μόδας κάνει το ΣΚΡΑΤΣ ως χορηγός στο 36ο Athens Fashion Week. Μάλιστα, το δημοφιλές παιχνίδι του ΟΠΑΠ θα πρωταγωνιστήσει στα New Designers Awards, όπου ανερχόμενοι designers θα παρουσιάσουν δημιουργίες εμπνευσμένες από το ΣΚΡΑΤΣ. Οι νέοι σχεδιαστές, που θα συμμετάσχουν στο catwalk της Πέμπτης 3 Απριλίου, θα συμπεριλάβουν στις κολεξιόν τους από μια δημιουργία με ένα στοιχείο…τύχης. Ο designer με το πιο ευφάνταστο ΣΚΡΑΤΣ outfit, θα κερδίσει το ειδικό βραβείο “Best Scratch Designer”.
H HYUNDAI θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Inster. Το Urban Techwear συναντά το avant-garde utility.
Ένα πάντρεμα της neon αισθητικής της Σεούλ και της cyberpunk ενέργειας, που ενσωματώνει τη φιλοσοφία Re:Style της Hyundai μέσω της
επαναχρησιμοποίησης υλικών.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design που φιλοξένησε το launch party του Athens Fashion Week.
Η BOUTZOUNIS στηρίζει με ενθουσιασμό την 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας με χορηγό το brand Gemma di Luna, το premium ιταλικό αφρώδες κρασί, απογειώνοντας τη Αθηναική μόδα με γεύση, στυλ και sparkling διάθεση.
Διαθέσιμο σε Moscato και Prosecco, ξεχωρίζει για τις ντελικάτες φυσαλίδες, τη φρουτώδη φρεσκάδα και τα αρώματα που σαγηνεύουν τις αισθήσεις. Το εμβληματικό τιρκουάζ μπουκάλι του, εμπνευσμένο από τα χρώματα της Μεσογείου, μετατρέπει όλες τις νύχτες σας κάτω από το φεγγάρι, σε μια #GemmaΜoment!
Επίσημος χορηγός της 36ης Εβδομάδας μόδας είναι η BAT Hellas British American Tobacco δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά με τα καπνικά προϊόντα glo και velo.
Χορηγός σίτισης της 35ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας η εταιρεία Parnassos Delicatessen
Η εταιρία μεταφορών Greece travel έχει αναλάβει τις μετακινήσεις των μοντέλων και των διεθνών καλεσμένων.
Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και το Design Art Academy που έχει αναλάβει το hairstyling.
Επίσημοι υποστηρικτές είναι:
Η εταιρεία Dress Code, η Eventora, Minoan water, Happy people και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.
Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Περιφέρεια
Αττικής, Δήμου Πειραιά, Δήμου Αθηνών, Enterprise Greece, Εμπορικού και
Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΒΕΑ).
Χορηγοί επικοινωνίας: COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE,
DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT
LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR, Mr. Green.