Η 5η ημέρα της 36ης Εβδομάδας Μόδας, Athens Fashion Week, συνεχίστηκε με ένα φαντασμαγορικό fashion show στο χώρο του Δημοτικού Θεάτρου στον Πειραιά. Ο πολυαγαπημένος σχεδιαστής Βασίλης Ζούλιας , με τον πάντοτε ευρηματικό Περικλή Κονδυλάτο, παρουσίασαν τη συλλογή pret a porter “Maison Zoulias” a/w 25-26, μία ωδή στη γυναίκα και το στυλ της “πρώτης κυρίας” που είναι κατάλληλο για όλες τις ώρες της ημέρας.
Πλήθος εκλεκτών καλεσμένων παρευρέθηκαν στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά για να βιώσουν την απόλυτη fashion εμπειρία την 5η ημέρα της 36ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας. Προσωπικότητες από τον χώρο της μόδας, δημοσιογράφοι, fashion editors, celebrities και δημοφιλείς creators έδωσαν το παρόν.
Από την Jackie Kennedy στην Melania Trump το στυλ της “πρώτης κυρίας” δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι πιο εφήμερο.
O Βασίλης Ζούλιας για την συλλογή pret a porter “Maison Zoulias” a/w 25-26 σχεδίασε την ιδανική γκαρνταρόμπα για το 24ωρο μιας εργαζόμενης γυναίκας με σύνολα για το πρωί που μπορούν άνετα όμως να καταλήξουν σε cocktail εμφανίσεις.
Τα χρώματα από μαύρο, άσπρο σε γκρι, καφέ και μπορντό δημιούργησαν την απόλυτη φθινοπωρινή παλέτα, ενώ δεν έλειψαν τα καρό και τα εμπριμέ που χαρακτηρίζουν το brand.
Τα κοσμήματα του Περικλή Κονδυλάτου σ ένα παιχνίδι με πέρλες, αλυσίδες και κρύσταλλα a total tribute to 90s glamour συνόδευσαν εκπληκτικά τις δημιουργίες του Βασίλη Ζούλια, ενώ τα καπέλα της Κατερίνας Καρούσου συμπληρώνουν τα looks.
Γόβες στιλέτο και κομψές μπότες από τον Tsakiris Mallas.
Special guests η ηθοποιός Στεφανία Γουλιώτη και η απόλυτη “catwalk contessa μούσα όλων των σχεδιαστών στα 90’s Marpessa Hennink, που ταξίδεψε ειδικά για το show με την ευγενική χορηγία των Manessis travel και The Dolli Ηotel όπου είχε την ευκαιρία να απολαύσει τη διαμονή της.
Η εκδήλωση καλύπτεται από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Έτσι, την 5η μέρα της Εβδομάδας Μόδας, Athens Fashion Week, τίμησαν με την παρουσία τους και εκπρόσωποι από το L’Officiel Arabia, το Harper’s Bazaar Serbia και το Harper’s Bazaar Italy, το αγγλικό Voir Fashion Magazine, αλλά και buyers από το Παρίσι, και πιο συγκεκριμένα από το Bagur showroom στη Γαλλία, στην Ν. Υόρκη και με συνεργασίες στη Μέση Ανατολή, όπως επίσης και από το Clothes Agency, France & UK. Επίσης, παρευρέθηκαν και εκπρόσωποι από την TRANOI, France. Πολλοί επώνυμοι ήταν που τίμησαν με την παρουσία τους το λαμπερό show της 5ης ημέρας της Εβδομάδας Μόδας, όπως: Λάκης Γαβαλάς, Μαίρη Φιξ, Καλλιόπη Καρβούνη, Βάλια Μώραλη, Σίσσυ Φειδά, Χριστιάνα Ανδριοπούλου, Αλεξάνδρα Ζάκκα, Στράτος Τζώρτζογλου, Timur Sultangozhin- πρέσβης του Καζακστάν, Oriana Mannaioli- σύζυγος του Ιταλού Πρέσβη στην Ελλάδα.
Χορηγοί του fashion show του Vassilis Zoulias και του Pericles Kondylatos, ήταν:
Τα τεχνητά δάκρυα Artelac, της κορυφαίας εταιρείας στην Οφθαλμολογία με πάνω από 170 χρόνια καινοτομίας, Bausch and Lomb, ήταν χορηγός στο Fashion Show του Vassilis Zoulias. Τα Artelac αποτελούν από τα πιο πλούσια και εξελιγμένα δάκρυα στην αγορά για την ανακούφιση των ματιών. Το Artelac Complete προσφέρει ενυδάτωση που διαρκεί, στα κουρασμένα και ξηρά μάτια, ενώ το Artelac Ectoin, ανακουφίζει άμεσα από τα συμπτώματα αλλεργίας στα μάτια αλλά και την ελαφριά ξηροφθαλμία.
Τα Hondos Center, στον Πειραιά όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brands.
H Kronenbourg 1664 Blanc αποτελεί μια αρωματική, φρουτώδη και φινετσάτη μπύρα, που με τον ξεχωριστό συνδυασμό αρωμάτων, το ελκυστικό θολό της σώμα και την κομψή παρουσία της, κερδίζει την προτίμηση των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Η δροσιστική της γεύση ξεχωρίζει για τη μοναδική ισορροπία ανάμεσα στη γλυκύτητα και τις αρωματικές νότες από εσπεριδοειδή και κόλιανδρο, τα οποία αναδεικνύονται μέσα από μια διαδικασία ζυθοποίησης υψηλής τέχνης. Την ίδια στιγμή, με το design της και τη χαρακτηριστική μπλε φιάλη της, σε ταξιδεύει από την πρώτη γουλιά στην «κομψότητα» της Γαλλίας. Την Κυριακή 6 Απριλίου, η νεοαφιχθείσα στην ελληνική αγορά, 1664 Blanc συμμετείχε στο exclusive show του Βασίλη Ζούλια, κλείνοντας με στυλ την Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, με το πιο κομψό twist.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο της MKO STRONG ME, που είναι ένα κίνημα για την πρόληψη και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από την Ασπασία Θεοφίλου. Το Strong me έχει διοργανώσει και συνεχίζει να πραγματοποιεί μεγάλες και σημαντικές δράσεις για την ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού.
Το Fashion Design Project by HYUNDAI αυτή τη σεζόν πραγματοποιείται ψηφιακά. Οι συμμετέχοντες καλούνται να σχεδιάσουν ένα σχέδιο μόδας που εκφράζει το στυλ και την προσωπικότητά τους σύμφωνα με το concept που έχει ορίσει η Hyundai. Αυτή τη χρονιά Το Urban Techwear συναντά το avant-garde utility. Ένα πάντρεμα της neon αισθητικής της Σεούλ και της cyberpunk ενέργειας, που ενσωματώνει τη φιλοσοφία Re:Style της Hyundai μέσω της επαναχρησιμοποίησης υλικών (ανακυκλωμένα υφάσματα, αυτοκινητιστικά και textiles ή αντισυμβατικά στοιχεία). Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να στείλουν το σχέδιο μόδας στο mail της διοργάνωσης fdp.afw@gmail.com. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φοιτητές μόδας και τεχνών, καθώς και κάθε άνθρωπος με ταλέντο στο σχέδιο που προέρχεται από το κοινό, ανεξαρτήτως ακαδημαϊκού προσανατολισμού. Ο νικητής έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρώτη του μίνι συλλογή, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.
Εκτός της τηλεόρασης, η 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας έχει δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming, στο site της διοργάνωσης https://athensfashionweek.gr/ αλλά και σε περιβάλλον δημοφιλών websites. Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, θα είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites. Παρουσιάστρια είναι η Σίβυλλα Βασιάδη.
Χορηγοί της 36ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:
Η DIMAND, ελληνική εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, με ηγετική παρουσία στον χώρο της ανάπτυξης ακινήτων, είναι υπερήφανος χορηγός της 36ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας. H επιχειρηματική της δραστηριότητα εστιάζεται κυρίως στις αστικές αναπλάσεις, στην υλοποίηση σύγχρονων βιοκλιματικών χώρων γραφείων, logistics και έργων μικτών χρήσεων, καθώς και αθλητικών εγκαταστάσεων. Έργα της αποτελούν, μεταξύ άλλων, ο Πύργος Πειραιά, το Μινιόν, η ανάπλαση της πρώην καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος, το PwC και το Kaizen Campus.
Στους μεγάλους χορηγούς, βρίσκεται και η PIRAEUS TOWER Α.Ε. που αποτελεί
κοινοπρακτικό σχήμα των DIMAND, EBRD και PRODEA Investments.
Το ντεμπούτο του στον κόσμο της μόδας κάνει το ΣΚΡΑΤΣ ως χορηγός στο 36ο Athens Fashion Week. Μάλιστα, το δημοφιλές παιχνίδι του ΟΠΑΠ θα πρωταγωνιστήσει στα New Designers Awards, όπου ανερχόμενοι designers θα παρουσιάσουν δημιουργίες εμπνευσμένες από το ΣΚΡΑΤΣ. Οι νέοι σχεδιαστές, που θα συμμετάσχουν στο catwalk της Πέμπτης 3 Απριλίου, θα συμπεριλάβουν στις κολεξιόν τους από μια δημιουργία με ένα στοιχείο…τύχης. Ο designer με το πιο ευφάνταστο ΣΚΡΑΤΣ outfit, θα κερδίσει το ειδικό βραβείο “Best Scratch Designer”.
H HYUNDAI θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Inster. Το Urban Techwear συναντά το avant-garde utility.
Ένα πάντρεμα της neon αισθητικής της Σεούλ και της cyberpunk ενέργειας, που ενσωματώνει τη φιλοσοφία Re:Style της Hyundai μέσω της
επαναχρησιμοποίησης υλικών.
Η BOUTZOUNIS στηρίζει με ενθουσιασμό την 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας με χορηγό το brand Gemma di Luna, το premium ιταλικό αφρώδες κρασί, απογειώνοντας τη Αθηναϊκή μόδα με γεύση, στυλ και sparkling διάθεση.
Διαθέσιμο σε Moscato και Prosecco, ξεχωρίζει για τις ντελικάτες φυσαλίδες, τη φρουτώδη φρεσκάδα και τα αρώματα που σαγηνεύουν τις αισθήσεις. Το εμβληματικό τιρκουάζ μπουκάλι του, εμπνευσμένο από τα χρώματα της Μεσογείου, μετατρέπει όλες τις νύχτες σας κάτω από το φεγγάρι, σε μια #GemmaΜoment!
Επίσημος χορηγός της 36ης Εβδομάδας μόδας είναι η BAT Hellas British American Tobacco δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά με τα καπνικά προϊόντα glo και velo.
Χορηγός σίτισης της 35ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας η εταιρεία Parnassos Delicatessen
Η εταιρία μεταφορών Greece travel έχει αναλάβει τις μετακινήσεις των μοντέλων και των διεθνών καλεσμένων.
Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και το Design Art Academy που έχει αναλάβει το hairstyling.
Επίσημοι υποστηρικτές είναι:
Η εταιρεία Dress Code, η Eventora, Minoan water, Happy people και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.
Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Περιφέρεια
Αττικής, Δήμου Πειραιά, Δήμου Αθηνών, Enterprise Greece, Εμπορικού και
Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΒΕΑ).
Χορηγοί επικοινωνίας: COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE,
DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT
LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR, Mr. Green.