H Εβδομάδα μόδας της Αθήνας συνεχίστηκε με εντυπωσιακές συλλογές, λαμπερούς προσκεκλημένους, μοναδικές εμφανίσεις και fashion shows που γέμισαν το Ωδείο Αθηνών στυλ, ομορφιά, φαντασία και λάμψη! Η Ioanna Kourbela σήκωσε την αυλαία της 3ης ημέρας με την Haute Couture συλλογή “Opulence” Winter 2022 .
Τα φώτα άναψαν, η ζωντανή μουσική ξεκίνησε και η επίδειξη μόδας άρχισε . Χειροποίητες δημιουργίες από πολύτιμα υλικά όπως η μεταξωτή οργάντζα και το σατέν, οι λεπτοφυείς δαντέλες και τα εύθραυστα τούλια, «πήραν ζωή» σε μια μεγάλη ποικιλία χρωμάτων της ίριδας. Λαμπερό πράσινο, ελκυστικό μπλε, σοκαριστικό ροζ και σαγηνευτικό μωβ ήταν μερικές από τις προτάσεις με τις οποίες κάθε γυναίκα θα επιλέξει να «αφηγηθεί» την δική της ιστορία και να παρουσιάσει τον εαυτό της στις πιο ξεχωριστές στιγμές της ζωής της. Το live performance της Danae Nielsen με την υπέροχη φωνή της, πλαισίωνε αρμονικά το show δημιουργώντας την ιδανική ατμόσφαιρα για τις αιθέριες δημιουργίες της Ioanna Kourbelα.
Το Mini Cooper από την εταιρεία ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ είχε αναλάβει την μεταφορά των μοντέλων και της σχεδιάστριας στο χώρο της διοργάνωσής. Ο Dimitris Dassios εντυπωσίασε το κοινό με τη συλλογή του “It’s showtime folks!” για την Άνοιξη/Καλοκαίρι ’23, αποτελούμενη από τα “it” items του σχεδιαστή: signature denim jackets, λινά καφτάνια printed με έργα Ελλήνων εικαστικών καλλιτεχνών και λαμπερά couture βραδινά που παρουσίασαν στην πασαρέλα κυρίες της Αθηναϊκής ελίτ και χορεύτριες της Λυρικής Σκηνής.
Η μοναδική Ντέλλα Ρουνίκ έκλεισε το show περπατώντας μαζί με τον σχεδιαστή ενώ συγκινητική ήταν η έκπληξη που επιφύλασσε ο σχεδιαστής όταν περπάτησε στην πασαρέλα όλο του το team, με τις κυρίες που ράβουν τα ρούχα του να κλέβουν την παράσταση. Τρίτο fashion show της ημέρας ήταν το “Games” του οίκου Kathy Heyndels & Marios Togos. Στην πασαρέλα είδαμε δημιουργίες υψηλής ραπτικής αλλα και pret-a-porter επιλογές από τον οίκο Kathy Heyndels, ενώ ο Marios Togos εμπλούτισε τη συλλογή Graffiti fashion Art! Λέξεις γεμάτες χρώματα, έννοιες που δημιουργούν συναισθήματα ενώθηκαν με τη μόδα για να δημιουργήσουν streetwear outfits!
Ανάμεσα στις εντυπωσιακές παρουσίες που περπάτησαν και έκαναν το κλείσιμο του show μαζί με τους σχεδιαστές ήταν και το διάσημο μοντέλο των 90s Εύη Αδάμ με την εμφάνιση έκπληξη της όμορφης κόρης της Νεφέλης Λιβιεράτου αλλά και της Ναυσικάς Παναγιωτοπούλου. Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια δροσερή βότκα Stoli.
Ο οίκος Parthenis με την “COLORAMA” έδωσε ένα πολύχρωμο τέλος στην τρίτη ημέρα της 31ης Athens Xclusive Designers Week. Η S/S ’23 συλλογή του οίκου ήταν μία ανοιξιάτικη ωδή στην αισιοδοξία κι έφερε μία γερή δόση ντοπαμίνης γεμάτη ήσυχα αλλά και χαρούμενα χρώματα που συναντούσαν το μαύρο και το λευκό σε έναν χορό από διάφανα υφάσματα. Nτραπέ και body-con κομμάτια έβρισκαν τη θέση τους δίπλα σε ασύμμετρα κομμάτια-κλειδιά και χαλαρές φιγούρες που αποτελούν σήμα κατατεθέν του Parthenis όλα αυτά τα χρόνια.
Tα cutouts ήταν ένα νεύμα στην ελευθερία και οι χαλαρές γραμμές ακολουθούσαν φυσικά τις καμπύλες του σώματος, πιστές στο στυλ του οίκου και τη θεμελιώδη αξία του μη κομφορμιστικού αισθησιασμού. Special Guest της βραδιάς ήταν ο DJ Die Arkitekt και electronic music producer όπου κρατούσε τον ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια του catwalk.
Ακολούθησε after party όπου οι καλεσμένοι απολαύσαν δροσερά ποτά και κοκτέιλς από τη βότκα Stoli ενώ ο DJ Die Arkitekt ανέβασε τη διάθεση στα ύψη με τις υπέροχες μουσικές επιλογές του. Την εκδήλωση κάλυψαν πολλά από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και μέσα ενημέρωσης από το εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το Forbes Middle East, το Forbes France, το Sigma Cyprus κ.α.
Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πρώτη ημέρα της AXDW: Άντζελα Γκερέκου, Μιμή Ντενίση, Κατερίνα Γκαγκάκη, Λάκης Γαβαλάς, Σπύρος Μπιμπίλας, Νατάσα Καλογρίδη, Κατερίνα Τερζοπούλου, Νάντια Θεοχαράκη, Σούλα Λιάκου, Σάγια, Γιώργος Σαμπάνης, Ελενα Γαλήφα, Κόνι Μεταξά, Μάκης Τσέλιος, Κατερίνα Γιατζόγλου και πολλοί άλλοι. Σε κάθε διοργάνωση η εβδομάδα μόδας της Αθήνας στηρίζει εκστρατείες και σκοπούς με κοινωφελή χαρακτήρα.
Aυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας θα στηρίξει το σημαντικό έργο του φιλανθρωπικού οργανισμού Make – A – Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Το Make – A – Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει την πιο βαθιά επιθυμία παιδιών 3-18 ετών με πολύ σοβαρές ασθένειες.
Σκοπός του οργανισμού είναι ένας και μοναδικός: μία ευχή για ΚΑΘΕ παιδί που νοσεί. Σήμερα ο Οργανισμός εκπληρώνει ετησίως περισσότερες από 160 ευχές, ανταποκρινόμενος σε όλα τα αιτήματα, κι απ’ την πλευρά της η εβδομάδα μόδας ευελπιστεί να καταφέρει να συνεισφέρει ώστε να αυξηθεί ο αριθμός των ευχών που θα εκπληρωθούν! Επιπλέον, σ’ αυτή τη διοργάνωση το Fashion Design Project by Answear προ(σ)καλεί τους υποψήφιους συμμετέχοντες να ανοίξουν τα φτερά σας παίρνοντας μέρος στον απόλυτο διαγωνισμό σχεδίου μόδας!
To answear.gr αποτελεί κάτι παραπάνω από ένα online κατάστημα μόδας. Η Answear, δε φοβάται τις αλλαγές και τις νέες ιδέες, εξελίσσεται δυναμικά και στηρίζει την ελευθερία έκφρασης για όλους. Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Ωδείο Αθηνών οι συμμετέχοντες μπορούν να εκφραστούν ελεύθερα σχεδιάζοντας τη δική τους δημιουργία και να κερδίσουν πλούσια δώρα: όλοι οι συμμετέχοντες που θα σχεδιάσουν από τις 13 – 16 Νοεμβρίου, κερδίζουν αποκλειστικές εκπτώσεις για αγορές από το answear.gr, ενώ ένας τυχερός/ τυχερή μετά από κλήρωση θα κερδίσει δώρα αξίας 200 ευρώ από το answear.gr για να επιλέξει ανάμεσα σε περισσότερα από 500 επώνυμα fashion brands.
Όσο για το μεγάλο νικητή/ νικήτρια του διαγωνισμού, θα κερδίσει 500 ευρώ μετρητά και τη δυνατότητα να συμμετέχει δωρεάν στα επόμενα New Designers Awards! Επιπλέον, θα έχει τη δυνατότητα να σχεδιάσει ένα συλλεκτικό T- shirt το οποίο θα διατεθεί αποκλειστικά μέσω του answear.gr ως μέρος της συλλογής του γυναικείου brand Answear.LAB ενώ τα έσοδα από τη πώληση του θα διατεθούν στο Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο ΔΕΣΜΟΣ για τη στήριξη σε ευπαθείς ομάδες γυναικών. Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις τρέχουσες συλλογές των Ελλήνων δημιουργών αξεσουάρ μόδας, οι οποίοι συμμετέχουν στο Xclusive Elements Section: E.T. Collection, Charm me, Maya Zoulovits, Selene Handmade. Official Hair Sponsor της διοργάνωσης είναι η L’Oréal Professionnel Paris. Έντεκα κορυφαίες κομμωτικές ομάδες με πάθος για τη μόδα επιμελούνται το hairstyling των μοντέλων κατά την διάρκεια των fashion shows.
Η L’Oréal Professionnel Paris παρουσιάζει τα πιο hot hair trends σε κομμωτήρια & backstages με στόχο να αναδεικνύει τη μοναδική ομορφιά κάθε γυναίκας, ώστε να είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού της. Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.
Η Coca-Cola Light, ο πιο τέλειος συνδυασμός γεύσης και κομψότητας, υποστηρίζει ως Silver Sponsor την 31η Εβδομάδα Μόδας. Το αγαπημένο brand, χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες είναι η ιδανική επιλογή απόλαυσης για κάθε στιγμή της ημέρας. Το ίδιο αγκαλιάζει και υιοθετεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας κι έτσι δε θα μπορούσε να λείπει από αυτή την κορυφαία εκδήλωση μόδας. Επίσημος συνεργάτης της διοργάνωσης που επιμελείται το makeup των μοντέλων, είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage με επικεφαλής τον Φρέντυ Καλομπράτσο. Τις μετακινήσεις της 31ης Εβδομάδας Μόδας έχουν αναλάβει: τα αυτοκίνητα mini-cooper ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ.
Οι παρευρισκόμενοι έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τα υπέροχα ροφήματα Starbucks που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο και δημιουργούνται με πάθος και αφοσίωση για κάθε ρόφημα ξεχωριστά. Επίσημοι υποστηρικτές είναι: Tο πρακτορείο μοντέλων Ηappy People Μodels, το πρώτο ελληνικό νερό σε οικολογική χάρτινη συσκευασία Minoa Water, και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management. Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων, Enterprise Greece, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) Βιοτεχνικού πιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ), Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).
Τέλος, την 31η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ). Χορηγοί επικοινωνίας της διοργάνωσης είναι τα παρακάτω μέσα ενημέρωσης: COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, DOWNTOWN, OK!, DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, HUFFPOST, T-LIFE, MISSBLOOM.GR , WOMANTOC.GR, MR-GREEN. Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας επέστρεψε! Προπώληση εισιτήριων viva.gr. Μέρος των εσόδων θα διατεθούν στο Make – A – Wish (Κάνε Μία Ευχή Ελλάδος)